-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "pitpull" <p...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4cae2699$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
<i8la2b$lm5$1@mx1.internetia.pl>
<4cae406e$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
<i8megs$3n2$1@news2.ipartners.pl> <i8neiu$qb5$2@news.onet.pl>
Subject: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
Date: Fri, 8 Oct 2010 19:26:12 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 33
Message-ID: <4caf5446$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 212.244.217.203
X-Trace: 1286558790 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27025 212.244.217.203:2538
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316524
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:i8neiu$qb5$2@news.onet.pl...
>W dniu 2010-10-08 08:42, Jakub Witkowski pisze:
>
>> 125 - nietrwały, ale paradoksalnie dość niezawodny.
>> Raczej się szybko zużywał niż nagle odmawiał współpracy.
>>
>
> i pali tyle co moje 2.6 v6, dziękuję (miałem)
Ale jakie to ma znaczenie?
Jeśli mówić w kontekscie ekonomicznym wymiana w pełni sprawnego poloneza na
w pełni sprawne 2.6 V6 też się nie bardzo opłaca.
Niemniej jednak nikogo nie zachęcam do zakupu poloneza / 125p jako
podstawowego auta do codziennego tyrania. Powody są w zasadzie 4.
1. Wszystkie egzemoplarze są już dosć wiekowe, zwlaszcza, że faktycznie
trwałość jest taka jak w autach 40 lat temu
2. Ruda je dość lubi
3. Mechanicy nie lubią, bo nie da się zgarnąć 100 zł za wpięcie jednej
wtyczki
4. Totalny brak części zamiennych
Z drugiej strony - czy jeszcze ktoś robi auto, którego konstrukcja jest
prosta jak konstrukcja cepa ?
Ja osobiście takiego bym chciał. Mało co tak wq..a człowieka jak szukanie
usterek w elektronice.
pitpull
Następne wpisy z tego wątku
- 08.10.10 19:35 ąćęłńóśźż
- 08.10.10 20:29 ko
- 08.10.10 21:28 RadekNet (www.rejsy-czartery.com)
- 08.10.10 21:57 Artur Maśląg
- 08.10.10 22:53 Tomasz Pyra
- 08.10.10 22:57 pitpull
- 09.10.10 02:00 kogutek
- 09.10.10 10:22 Tomasz Pyra
- 09.10.10 12:59 Artur Maśląg
- 09.10.10 13:10 ąćęłńóśźż
- 09.10.10 13:14 ąćęłńóśźż
- 09.10.10 14:06 pitpull
- 09.10.10 14:23 kogutek
- 09.10.10 14:35 Tomasz Pyra
- 09.10.10 18:42 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=