-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "pitpull" <p...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4cae2699$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
<i8la2b$lm5$1@mx1.internetia.pl>
<4cae406e$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
<i8megs$3n2$1@news2.ipartners.pl> <i8neiu$qb5$2@news.onet.pl>
Subject: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
Date: Fri, 8 Oct 2010 19:26:12 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 33
Message-ID: <4caf5446$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 212.244.217.203
X-Trace: 1286558790 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27025 212.244.217.203:2538
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316524
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:i8neiu$qb5$2@news.onet.pl...
>W dniu 2010-10-08 08:42, Jakub Witkowski pisze:
>
>> 125 - nietrwały, ale paradoksalnie dość niezawodny.
>> Raczej się szybko zużywał niż nagle odmawiał współpracy.
>>
>
> i pali tyle co moje 2.6 v6, dziękuję (miałem)
Ale jakie to ma znaczenie?
Jeśli mówić w kontekscie ekonomicznym wymiana w pełni sprawnego poloneza na
w pełni sprawne 2.6 V6 też się nie bardzo opłaca.
Niemniej jednak nikogo nie zachęcam do zakupu poloneza / 125p jako
podstawowego auta do codziennego tyrania. Powody są w zasadzie 4.
1. Wszystkie egzemoplarze są już dosć wiekowe, zwlaszcza, że faktycznie
trwałość jest taka jak w autach 40 lat temu
2. Ruda je dość lubi
3. Mechanicy nie lubią, bo nie da się zgarnąć 100 zł za wpięcie jednej
wtyczki
4. Totalny brak części zamiennych
Z drugiej strony - czy jeszcze ktoś robi auto, którego konstrukcja jest
prosta jak konstrukcja cepa ?
Ja osobiście takiego bym chciał. Mało co tak wq..a człowieka jak szukanie
usterek w elektronice.
pitpull
Następne wpisy z tego wątku
- 08.10.10 19:35 ąćęłńóśźż
- 08.10.10 20:29 ko
- 08.10.10 21:28 RadekNet (www.rejsy-czartery.com)
- 08.10.10 21:57 Artur Maśląg
- 08.10.10 22:53 Tomasz Pyra
- 08.10.10 22:57 pitpull
- 09.10.10 02:00 kogutek
- 09.10.10 10:22 Tomasz Pyra
- 09.10.10 12:59 Artur Maśląg
- 09.10.10 13:10 ąćęłńóśźż
- 09.10.10 13:14 ąćęłńóśźż
- 09.10.10 14:06 pitpull
- 09.10.10 14:23 kogutek
- 09.10.10 14:35 Tomasz Pyra
- 09.10.10 18:42 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=