    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tylko nie HomeAssistant
    Date: Sun, 14 Jan 2024 17:25:50 +0100

    W dniu 14.01.2024 o 10:21, Marek pisze:

    > Mam własne rozwiazanie IH (swój kontroler, swoje czujniki i elementy
    > wykonawcze),.które czasami instaluje znajomym (niechętnie). Ostatnio
    > zastanawiałem się nad integracja tego z HA bo on taki nowoczesny. Ale
    > mam wątpliwości, które  właśnie mi bardziej uswiadomiłeś by tego nie robić.
    > To, że nie działa "centralny" to jest niedopuszczalne. Najstarszą tego
    > typu instalacje mam z 2013, chodzi bezawaryjnie od tego czasu.

    No ale to każdy kontroler może paść twój, nie-twój. Kwestia że jak
    obsługuje całe mieszkanie to całe mieszkanie nie działa. Dlatego chcę
    mieć to rozproszone. HA kompletnie nie nadaje się do tego. Więc szukam
    rozwiązania integracyjnego z rozpraszaniem. Bo swoje sterowniczki, umiem
    rozproszyć, ale niekoniecznie zintegrować z czymś innym. Teraz mi to
    padło właśnie jak zasiadłem do integracji z odkurzaczem i przy okazji
    czy trochę z konieczności/rozsądku/braku_tegoż podjąłem zaległe
    aktualizacje. Pozbierałem reinstalując kontenery. Poprzednio też
    aktualizacje rozwaliły. A jak mi zasilacz RPi albo gniazdko zasilania w
    Rpi padną to też światła nie będę miał.