  • Data: 2014-01-12 22:22:14
    Temat: Re: Trzy nowe formaty! ;)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-12 21:43, Marek pisze:
    > Powiem tak - po przeczytaniu tego wątku wygląda na to, ze połowę życia
    > zawodowego jaką poświęciłem elektronice (i akustyce), straciłem.

    Nie bierz sobie tego tak do serca, od jakiegoś czasu gadasz z tutejszym
    trollem z głębokimi tradycjami, który 20% wiedzy wplata w 80% bzdur tak
    skutecznie, że niektórzy po kilkukrotnej wymianie zdań wątpią w wartość
    liczby pi
    Niejako na dowód zaraz odezwie się inny troll, którego dla odmiany
    stosunek wiedzy do bzdur wynosi jakieś 2:98 :)

    --
    pozdrawia Adam
    /dojrzałość to czas, gdy już wszystko człowiekowi wisi i to jest fajny czas/