    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Sat, 11 Jan 2014 07:34:33 -0800 (PST)
    <9...@g...com>
    <laokl6$ihd$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <laorui$kp8$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <lapp0k$k5b$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <larnd0$j24$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Trzy nowe formaty! ;)
    From: XX YY <f...@g...com>

    > W�a�nie nie... chyba w tym miejscu mamy problem z dogadaniem si�.
    >
    > �r�d�em sygna�u nie jest soczewka lecz element �wiat�oczu�y na
    matrycy

    > niezale�nie od tego co przed nim zamontujesz. Z tym si� zapewne
    >
    > zgadzasz. Dynamika to iloraz napi�cia jakie maksymalnie "piksel" mo�e
    >
    > wygenerowaďż˝

    jezeli sie z tym nie zgadzasz co napisalem, to juz dalej nie musze czytac Twojej
    argumentacji. nie mieszaj w to dynamiki ( wejscia ? ) matrycy - to cos innego.

    Ja napisalem , ze dla widzialnosci szumow decydujacym jest odstep szumow od sygnalu
    S/N. Jesli sie z tym nie zgadzasz , to musisz w myslach dojsc do absurdalnych
    wnioskow , do jakich dochodziles na poczatku swoich wypowiedzi , ze wielkosc matrycy
    nie ma wplywu na szumy a obraz jest lepszy.
    pisales absurdalne rzeczy o mniejszym wykorzystaniu swiatla przez matryce duza ze
    wzgledu " na wieksze dziury " pomiedzy cmosami.
    Dopoki nie przetrawisz tematu S/N dalsza dyskusja bedzie jalowa.

    i juz a marginecie- bezwzgledny poziom szumow z matryc o duzych cmosach jest wiekszy
    niz w matrycch malych ( wieksze przeplywy pradowe) , ale te matryce ( cmosy) sa w
    stanie przejac tez wiekszy sygnal.
    Zawsze decyduje S/N.
    przetraw to.
    potem mozemy mowic dalej.

    Jest dokladnie na odwrot niz to sobie wyobrazasz.