  • 11. Data: 2009-05-19 18:50:22
    Temat: Re: Trzy nowe Alphy Entry level już oficjalnie.
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Marcin Fal wrote:

    > Dobrze że zrezygnowali z CF, dobrze że dodali MS.

    No zajefajnie po prostu. Szkoda ze nie dołożyli slotu SmartMedia.

    > Dodali nowy
    > soft z tutorialem dla początkujących (jak dla mnie rewelacja, jak
    > będzie ok to kupię A230, albo A330).

    No to wypas na maksa. Jak ktos jest za tempy, żeby zrozumieć ksiązke o
    fotografii to żaden tutorial w aparacie mu nie pomoże.

    > Najwyższy czas, silnik w body to była ślepa uliczka.
    > Jednym z większych błędów (oczywiście IMHO) przy wprowadzaniu szkieł
    > SSM było pozostawienie mechanicznego popychacza przysłony. Wtedy była
    > świetna okazja żeby się go bez większego bólu pozbyć i cholerna szkoda
    > że tego nie zrobiono, a teraz raczej nie liczyłbym że szybko z niego
    > zrezygnują.

    Eeee tam. Zrobili 1/2 kroku i zostana tak na nastepnych kilka(naście?) lat.
    Bez sensu. Albo sie stosuje obiektywy sterowane mechanicznie, albo
    całkowicie elektronicznie. Takie hybrydy to średni pomysł.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 12. Data: 2009-05-20 06:41:07
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Tue, 19 May 2009 20:50:22 +0200, Mikolaj Tutak <mtutak> wrote(a):
    > No zajefajnie po prostu. Szkoda ze nie dołożyli slotu SmartMedia.
    > No to wypas na maksa. Jak ktos jest za tempy, żeby zrozumieć ksiązke o
    > fotografii to żaden tutorial w aparacie mu nie pomoże.

    Eee... ty chyba nie dostrzegasz targetu dla którego stworzono te aparaty
    - jaka książka? zwariowałeś? To są małpki z lustrem, dla zwykłych
    pstrykaczy. I marketingowo to jest strzał w 10, będą się sprzedawać jak
    świeże bułeczki. Łącznie z tonami akcesoriów w postaci torby foto a'la
    kobieca torebka, i ślicznymi, różowym, przypinanym do torebki etui na
    dekielek żeby się nie zgubił... :)

    B.

  • 13. Data: 2009-05-20 06:47:56
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Sony już o tym pomyślało:
    http://a.img-dpreview.com/news/0905/Sony/cameras/A33
    0/Accesories.jpg
    --
    Grzegorz Krukowski
    Ministerstwo Głupich Kroków ostrzega:

  • 14. Data: 2009-05-20 07:00:06
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 17 Maj, 11:54, Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>
    wrote:

    > Rewolucji tu żadnej nie ma...
    >
    > pozdrawiam, B.

    ...a po co komu rewolucje? Jest wielki krok do przodu (i uklon do
    naszych pieknych polowek) w strone estetyki. To body jest naprawde
    sliczne.
    Pozdrawiam StaM

  • 15. Data: 2009-05-20 07:06:24
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Wed, 20 May 2009 08:47:56 +0200, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    wrote(a):

    > Sony już o tym pomyślało:
    > http://a.img-dpreview.com/news/0905/Sony/cameras/A33
    0/Accesories.jpg

    Oczywiście że tak. Jest szansa na pierwszy zestaw KIT zawierający
    torebke. :)
    Stawiam na to, że w ciągu roku, może dwóch, Sony będzie na pierwszym
    miejscu sprzedaży DSLR, przynajmniej w Polsce. :)

    pozdrawiam, B.

  • 16. Data: 2009-05-20 07:15:44
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On 20 May 2009 09:06:24 +0200, Bartosz Mierzwiak
    <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Stawiam na to, że w ciągu roku, może dwóch, Sony będzie na pierwszym
    >miejscu sprzedaży DSLR, przynajmniej w Polsce. :)

    Śmiej się śmiej - wielu producentów osiągnęło sukces / wołają więcej
    pieniędzy za produkty nie tylko funkcjonalne ale i ładne (patrz
    Apple). To nie jest taki zły kierunek.

  • 17. Data: 2009-05-20 07:24:46
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Wed, 20 May 2009 09:15:44 +0200, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    wrote(a):
    > Śmiej się śmiej - wielu producentów osiągnęło sukces / wołają więcej
    > pieniędzy za produkty nie tylko funkcjonalne ale i ładne (patrz
    > Apple). To nie jest taki zły kierunek.

    Eee... źle mnie zrozumiałeś. Ja się nie nabijam, mówie serio. Ja wiem że
    to naprawdę zawojuje rynek.

    Swoją drogą, po tej premierze widać wyraźnie dziure między tymi nowymi
    'małpkami' a 700tka i 900tka. Coś powinno trafić w środek, dla nieco
    ambitniejszego amatora. Może taki odpowiednik Nikonowej linii
    d70-d70s-d80-d90. Ciekawe czy i kiedy będzie. :)

    B.

  • 18. Data: 2009-05-21 07:02:58
    Od: Marx <M...@n...com>

    dominik pisze:
    > A tak bardziej na poważnie, to liczyłem na to, że przełamią się do
    > matrycowego LV + filmów. Dzisiaj to mocny cios i brakiem tego tracą.
    zgadzam sie
    wczoraj bylem w okolicach MM i widzialem reklame aparatu kompaktowego.
    Najbardziej reklamowana cecha byly ... filmy HD :)
    Tanie alfy to ten sam target
    Marx