  • Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>
    Subject: Re: Trzy nowe Alphy Entry level już oficjalnie.
    Date: 20 May 2009 09:24:46 +0200

    On Wed, 20 May 2009 09:15:44 +0200, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    wrote(a):
    > Śmiej się śmiej - wielu producentów osiągnęło sukces / wołają więcej
    > pieniędzy za produkty nie tylko funkcjonalne ale i ładne (patrz
    > Apple). To nie jest taki zły kierunek.

    Eee... źle mnie zrozumiałeś. Ja się nie nabijam, mówie serio. Ja wiem że
    to naprawdę zawojuje rynek.

    Swoją drogą, po tej premierze widać wyraźnie dziure między tymi nowymi
    'małpkami' a 700tka i 900tka. Coś powinno trafić w środek, dla nieco
    ambitniejszego amatora. Może taki odpowiednik Nikonowej linii
    d70-d70s-d80-d90. Ciekawe czy i kiedy będzie. :)

    B.