  • Data: 2013-01-26 10:26:42
    Temat: Re: Trzebielino
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam w okolicy jedną ulicę oświetlaną starymi rtęciówkami. Włączam tam
    > długie, bo nie sposób uznać ja za oświetloną.

    Obawiam się że w nowej technologii może być to samo, tyle że z
    premedytacją. Z katalogu producenta:
    Dynadimmer
    An integrated controller included in each light point - operated on
    electronic equipment and can be integrated into the lantern. It can
    apply 5 levels of power, (re)definable on the level and duration, per
    chosen light point. For example, an average energy saving of
    approximately 50% per year can be realised.
    http://www.lighting.philips.com/pwc_li/main/applicat
    ion_areas/assets/documents/Road-Lighting-Brochure-IN
    T.pdf
    strona 6.

    Na obrazku pokazują że od 11 wieczorem do 6 rano zużycie energii jest na
    poziomie 40% maksymalnego, więc i tak własne światła będą w użyciu.
    Piotrek