  • 31. Data: 2009-04-11 23:00:55
    Temat: Re: Trzeba uciekac...
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

    > Wyślij SMSem swoje imię a podamy ci twój horoskop na dzień dzisiejszy - to
    > jest dopiero polowanie na oszołomstwo. Już nawet data urodzin nie jest
    > potrzebna.

    Byłaby równie decydująca jak rozmiar buta, fiuta lub dłuta ; ))))

    adam

  • 32. Data: 2009-04-11 23:22:13
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    adam pisze:
    > Użytkownik ""Paweł W."" napisał

    > Byłaby równie decydująca jak rozmiar buta, fiuta lub dłuta ; ))))

    Nie zgodzę się. 2 pierwsze coś mówią o właścicielu, a imię jest
    przyznawane wg. widzimisię rodziców, więc świadczy bardziej o nich niż o
    właścicielu :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 33. Data: 2009-04-12 00:37:36
    Temat: Re: [OT]Re: Trzeba uciekac...
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    > W tej chwili pozostała chyba tylko dwójka i może jakieś nisze, pojawiające
    > się i znikające.
    > Trzeba się przenieść do sieci, tam tego pełno o lepszej jakości, niż z
    > naziemnych, także polskich.
    >
    > W ogóle świat się zaczyna dzielić na świadomych internetowców, w tym
    > piracących różne niszowe produkty, niedostępne lub trudno dostępne poza
    > tym medium i na tych, co sobie z techniką nie radzą i są dojeni przez
    > media oficjalne, w tym także wszelkie sieciówki i satelity.
    >
    > --

    Zadziwia mnie, że często ci sami ludzie, którzy jakoś jednak potrafią
    zauważyć, że media w swojej ogromnej wiekszości wciskają im produkt tandetny
    i ściągaja ich na niski poziom, to jesli chodzi o poglądy i osobistości ze
    świata polityki lansowane przez te same media w podobny sposób, to wówczas
    łykają to całkowicie bezkrytycznie jak gesi kluski i uważają, ze wyznawanie
    podawanych im do wierzenia tam pogladów jest właściwe, jedynie słuszne i
    awansuje ich automatycznie do elyty;-))

    p47

  • 34. Data: 2009-04-12 02:52:18
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 11 of Apr 2009 19:04, "Paweł W." wrote:

    > OT totalny, a nie trochę. Ale tu nie raz i nie taki był off topic,
    > więc co tam.
    > Akurat te dwie stacje jakoś mi nie odpowiadają.

    RMF classic ma się do muzyki klasycznej tak jak fotosik do fotografii.

    Rozwiązaniem może być radio internetowe, np http://last.fm
    Mam tam parę stacji, których repertuar sam ustalam. Mniej więcej
    paręnaście tysięcy utworów paruset wykonawców na jedną stację.

    --
    nb

  • 35. Data: 2009-04-12 08:38:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-12 00:17:46 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > autentyczny tekst ''redaktora'' w radiu, którego, jak się chwalą,
    > słucha 10 milionów ludzi. Jedna trzecia Polaków pozwala sobie na plucie
    > w twarz...

    Gdzie zniknąłeś 10 milionów Polaków? Uciekli z kraju przed tym radiem? ;-)
    A tak wogóle, to co to ma wspólnego z fotografią? Może chociaż ktoś
    wrzuci jakąś fotę Unitry czy czego tam... ;-)

    de Fresz

  • 36. Data: 2009-04-12 08:51:57
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-11 19:02:28 +0200, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> said:

    > Antyradio i RMF classic - ale to trochę OT ;-)

    Antyradio już dawno zeszło na psy - też mają cudną plejlistę i kawałki
    potrafią powtarzać co godzinę. Blueh. No i ta ich marketingowa papka
    potrafi przyprawić o niestrawność (jesteśmy zajebieści!!!! Je je je!)
    plus miliony reklam. Zresztą co się dziwić - koncern Eurozet - ci
    potrafią wszystko spier#$%^. Niedawne odkrycie - radio Campus. Coś ja
    stara Rozgłośnia Harcerska, chwilami trochę nieprofesjonalnie, spora
    różnorodoność muzyczna. Ale to zdaje się głównie okolice Wawy.

    de Fresz

  • 37. Data: 2009-04-12 09:47:51
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    p47 pisze:

> [...]
    > uważają, ze wyznawanie podawanych im do wierzenia tam pogladów jest
    > właściwe, jedynie słuszne i awansuje ich automatycznie do elyty;-))

    Niestety jesteśmy istotami bezmyślnymi i łatwo poddającymi się sugestii.
    Nawet osoby inteligentne są na to podatne. Nie potrafimy podchodzić do
    spraw bez emocji, co utrudnia trzeźwą ocenę sytuacji. Ale może to i
    dobrze, że nie potrafimy tak na zimno kalkulować - Odyseja kosmiczna
    2001, Ja Robot, itp.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 38. Data: 2009-04-12 10:42:45
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > Z pewnością, nawet mam nietypowe i artystyczne zdjęcie Kazimierza:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/06/24/1.htm
    > Może niesmaczne, ale prawdziwe do bólu.

    Niekompletne. Brakuje wetknietych pomiedzy psie gowna
    miniaturowych polskich flag. Bylbys wtedy performerem.
    W dodatku naglosnionym. Bo z prokuratorem na karku :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 39. Data: 2009-04-12 12:13:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł W. pisze:

> [...]
    > spraw bez emocji, co utrudnia trzeźwą ocenę sytuacji. Ale może to i
    > dobrze, że nie potrafimy tak na zimno kalkulować - Odyseja kosmiczna

    Zwracam uwagę, że HAL dostał dwa sprzeczne polecenia. Stąd schizofrenia.

    > Ja Robot, itp.

    Zdaje się oglądałeś ten tandetny film, zamiast przeczytać książkę? ;)

  • 40. Data: 2009-04-12 15:23:49
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Zdaje się oglądałeś ten tandetny film, zamiast przeczytać książkę? ;)

    Tak. Ale nie jest taki zły, chociaż jak większość sci-fi przerobionego
    przez Hollywood w większości ogranicza się do fajnych bijatyk.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.