-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.dns-netz.com
!news.freedyn.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.12.16.70.MISMA
TCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highw
inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
Subject: Re: Traktor z instalacją 12/24 V
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <qa9tfk$o3$1@node2.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<qaebkq$de4$1@node2.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<5ccdf80b$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
From: MiSter <U...@w...pl>
Date: Thu, 9 May 2019 07:37:13 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5ccdf80b$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 14
Message-ID: <5cd3bc85$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 188.146.40.173
X-Trace: 1557380229 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17362 188.146.40.173:33009
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1957
X-Received-Body-CRC: 2684513379
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:742951
[ ukryj nagłówki ]Z ciągnikiem można z agregować wszelakie maszyny, w szczególności
przyczepy etc. Wszystkie te maszyny od zawsze miały instalację 12V
(światła pozycyjne, stop, kierunkowskazy etc. i dodatkowo w zależności
od maszyny, dodatkowy osprzęt elektryczny na 12V). Dlatego domyślnie
instalacja elektryczna powinna być 12V.
Ktoś wcześniej pisał, że niby Ursusy miały instalację 6V. Ursusy miały
instalację elektryczną 12V, ale zazwyczaj posiadały dwa akumulatory o
napięciu 6V (160Ah) połączone szeregowo. Nie wiem dlaczego tak, ale
domyślam się że ze względów konstrukcyjnych. Akumulatory były
umieszczane symetrycznie pod "błotnikami" kół tylnych, znajdowało się
tam takie naturalne miejsce dla nich.
MiSter
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.19 18:41 PeJot
- 10.05.19 00:34 yabba
- 10.05.19 13:38 J.F.
- 12.05.19 22:41 yabba
- 12.05.19 23:09 Jarosław Sokołowski
- 13.05.19 09:06 Mateusz Viste
- 13.05.19 10:44 yabba
- 13.05.19 11:14 Robert Wańkowski
- 13.05.19 13:56 JaNus
- 13.05.19 14:41 J.F.
- 13.05.19 14:44 J.F.
- 13.05.19 19:47 PeJot
- 13.05.19 21:49 Jarosław Sokołowski
- 14.05.19 22:06 Adam
- 22.05.19 08:34 Roman Rogóż
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co z Fideltronikiem?
- Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- stara idea nowe hardware
- Dzwonek gong z transformatorem
- espnow przerywa na jeziorze?
- 8080
- Portowanie CP/M
- radyjko
- Re: Basen i chłodzenie w w wentylacji mechanicznej
- Akumulatory VRLA
- ładowarka zmarła
- Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- nawigacja satelitarna
- SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=