  • Data: 2019-05-12 23:09:48
    Temat: Re: Traktor z instalacją 12/24 V
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yabba pisze:

    > Czytam te fora agro i niektórzy mają po kilka ciągników, każdy kupiony
    > specjalnie pod jakieś maszyny/przyczepy. Więc taki ciągnik może stać
    > nieruszany i kilka tygodni tygodnie zanim przyjdzie potrzeba jego
    > użycia. Wtedy byłoby fajnie mieć sensownie krótki czas doładowania
    > akumulatora.

    W latach osiemdziesiątych pewien rolnik pokazał mi swój sposób na pewne
    i niezawodne odpalanie ciągnika w sensownie krótkim czasie. Zbudował na
    gumnie pochylnię, na którą wjeżdżał tyłem po ukończeniu pracy w polu.
    Mógł się obejść całkiem bez akumulatora, którego nie szło wtedy kupić
    w żadnym okolicznym giesie.

    Jarek

    --
    -- Towaru nie będzie, traktor się zepsuł
    -- Nie traktor się zepsuł, tylko koło się zepsuło.