  • Date: Mon, 03 May 2010 09:45:10 +0200
    From: LEPEK <gdzies@wsi>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tragiczny wypadek ... ku przestrodze :(

    W dniu 2010-05-02 22:54, Staszek Sosenko pisze:

    > Ja o tym doskonale wiem. Jak wielu wypowiadających się w tym wątku
    > wyznaję zasadę, że nie ruszam dopóki wszyscy się nie zapną. Jednakowoż
    > przytoczona przeze mnie sytuacja jest co najmniej... problematyczna. (Na
    > szczęście nigdy mi się nie zdarzyła, choć mój poprzedni szef nigdy pasów
    > nie zapinał - nie miałem okazji nigdzie go wieźć.)

    Tu przydają się te bzyczki od niezapiętych pasów: pan zapnie szefie, bo
    będzie tak pikać coraz głośniej. Sprawdzone (nie na szefie, ale innym
    "ważnym"). Za to kolejny ignorant co mi odpowiedział? "Mi to nie
    przeszkadza". Miałem ochotę go udusić. Dobrze, że to był teren
    zamknięty, na którym 40 km się nie rozwija...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm