  • Data: 2010-05-03 17:18:32
    Temat: Re: Tragiczny wypadek ... ku przestrodze :(
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi pisze:
    > [...]
    > Wtedy właśnie skutkuje tekst: "szefie mam do pana prośbę, żeby się pan
    > zapiął pasem, bo w razie wypadku pana bezwładne ciało poleci do przodu i
    > pan mnie zabije, a ja mam żonę i dzieci, których mam na utrzymaniu, a
    > poza tym boję się śmierci"
    > [...]

    Spotkali się: Putin i Kim Jong Il i postanowili sprawdzić, który z nich
    ma bardziej lojalnych ochroniarzy. Udali się na ostatnie piętro hotelu w
    którym byli, Putin otworzył okno i mówi do swojego bodyguarda "skacz".

    - Panie prezydencie, z całym szacunkiem, ale ja mam żonę, dzieci...

    Putin z łezką w oku go zawrócił. W tym momencie Kim Jong Il mówi do
    swojego ochroniarza 'skacz'. Ten bez chwili wachania, wrecz zrywa sie do
    biegu do okna, lapie za framuge i juz chce skakac, ale zatrzymuje go
    Putin. Ochroniarz do niego:

    - Panie, pusc mnie Pan, ja mam w domu zone i dzieci!