eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyToyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy › Re: Toyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <logqbuyhx8dn$.dlg@myjk.org> <604fa47b$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <uctltkly3i9c$.dlg@myjk.org> <kzm1av3g6g1a$.v6y4cqfu1yma$.dlg@40tude.net>
    <f...@m...org> <1sqk62vrnihz6.17p8pwjnkjjmo$.dlg@40tude.net>
    <1p1bq8r2pugbm$.dlg@myjk.org> <60537f38$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@m...org> <605440eb$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <u...@m...org> <6058c465$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@m...org> <606c7fb2$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <vz76xg0f68ol$.dlg@myjk.org> <606dbc4e$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <nquxut9ugsji$.dlg@myjk.org> <606dda0d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org> <606f073d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <1vjlyb74le3p9$.dlg@myjk.org>
    Subject: Re: Toyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy
    Date: Fri, 9 Apr 2021 15:16:57 +0200

    dyskusyjnych:1vjlyb74le3p9$....@m...org...
    Thu, 8 Apr 2021 15:38:03 +0200, J.F.

    >Prawie jak taksówkarz. Córka codziennie (łącznie z niedzielami) na
    >zajęcia
    >taneczne jeździ. Wszystko wokół komina, kurs, ładowanie, kurs,
    >ładowanie
    >(czasem nawet 3 takie cykle są) więc zdecydowana większość ogarniana
    >na
    >prądzie mimo małej baterii.

    no tak, 3*10km dziennie, i sie 20kkm uzbiera.

    >Tylko jeśli zakładasz brak rozwoju technologii.

    Technologia tu nie pomoze - musi byc powod do jej stosowania.

    A jedna z technologii jest wlasnie wodorowa :-P

    >W świetle sprawności nie radziły sobie, tylko wtedy nikt sobie tym
    >głowy
    >nie zawracał, bo miał w dupie emisję.

    Moze i racja - w Australii wegiel tani.
    Ale inne technologie juz moga lepiej sobie radzic.

    Poza tym mieli tam jakies szczytowo-pompowe, a teraz maja za malo :-)

    >Czyli niszczysz baterię i dłużej jak 3 lata taka bateria nie
    >pociągnie.

    Osobiscie uwazam, ze codzienne rozladowywanie i ladowanie niszczy
    bardziej.

    A bateria ... wyglada na to, ze ciagnie juz 7 lat.
    Hm, ciagnie ... pracuje na zasilaczu :-)
    Ale bez zasilacza tez pracuje.

    Mozliwe, ze zasluga Della - ma jakies ustawienia, aby baterii nie
    ladowac na codzien, tylko czy to ten komputer ...

    >Ja nie porównuję, ignoranci porównują.

    No, tak naprawde to sie okaze za pare lat.

    Choc troche pozytywnych doniesien jest juz teraz.

    >Bo jesteś problematyczny malkontent, ale to już wiadomo od dawna. :P

    Po prostu wiem co chce, i to nie jest pare obiadow dziennie :-)

    J.