-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin3
!goblin.stu.neva.ru!sewer!alphared!news.uzoreto.com!fdcspool3.netnews.com!news-
out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer04.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
ews.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <604f0684$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<s2n1t2$dk5$1$Cav@news.chmurka.net>
<604f9d77$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<s2phe6$ak1$1$Cav@news.chmurka.net>
<605099d6$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<s2qc0l$qsr$1$Cav@news.chmurka.net>
<6050c03a$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<s2qfor$tjh$1$Cav@news.chmurka.net>
<6050d477$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<s2qmf9$2h1$1$Cav@news.chmurka.net>
In-Reply-To: <s2qmf9$2h1$1$Cav@news.chmurka.net>
Subject: Re: Toyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy
Date: Wed, 17 Mar 2021 09:48:10 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 22
Message-ID: <6051c24b$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.113.189
X-Trace: 1615970891 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 83.30.113.189:59367
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2229
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692499
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:s2qmf9$2h1$1$C...@n...chmurka.net...
W dniu 16-03-2021 o 16:53, J.F. pisze:
>>> Z drugiej strony energię z baterii na Saharze, może być ciężej
>>> przewieźć niż zmagazynowanej tam w wodorze (to moje domysły, nie
>>> wiem czy prawdziwe).
>
>> Ja tez nie wiem, ale mowi sie, ze linie energetyczne na dluzsza
>> odleglosc sa nieoplacalne ...
>No właśnie.
>A pociągi tam mają, więc wiele by nie trzeba dodawać, w cysterny i
>jazda do portów...
Nie tak latwo. Sprezone sa niebezpieczne, bo cisnienia trzeba duze.
Plynny ... strasznie niskiej temperatury wymaga i straty duze.
Wiec raczej rurociag.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.03.21 09:56 Cavallino
- 17.03.21 10:42 J.F.
- 17.03.21 11:00 Cavallino
- 17.03.21 11:27 J.F.
- 17.03.21 12:14 Cavallino
- 17.03.21 13:29 J.F.
- 17.03.21 13:46 Cavallino
- 18.03.21 13:56 J.F.
- 18.03.21 17:19 Myjk
- 18.03.21 17:26 Marcin N
- 18.03.21 17:49 Myjk
- 18.03.21 18:55 Cavallino
- 18.03.21 19:18 Marcin N
- 19.03.21 07:01 Cavallino
- 19.03.21 07:12 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=