    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
    Date: Tue, 23 Jul 2024 19:17:47 +0200
    <v7jhu5$ge5$1@news.chmurka.net>
    <l...@4...net>
    <v7jofo$mic$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v7ko93$ia2$1@news.chmurka.net>
    <4yq4wv03ncq0$.1i59ebb5ff5jk.dlg@40tude.net>
    <v7m2bb$j88$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v7mbpn$rig$1@news.chmurka.net>
    <6par7ksifbot$.402373ieqrmu$.dlg@40tude.net>
    <v7o4pc$bk6$1@news.chmurka.net>

    On Tue, 23 Jul 2024 13:39:24 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Jak chcesz robić lite, to tak. Wierszowanie, trwa długo, ale krócej niż
    > wydruk.

    > A to SF.

    Szybko wirujące? Chyba nie aż takie SF.

    https://www.youtube.com/watch?v=viicbQBDbY4
    10 cm sie daje, ale skrzydła dłuższe :-)

    >Chyba, że podparte na obu końcach.

    Można by pomyślec.

    >Gorącym drutem modelarze tną.

    No ale twój CNC tego nie zrobi :-)

    P.S. Wyzsza szkola jazdy:

    https://www.youtube.com/watch?v=IYm2wT1vMZ8

    Ale co on tu robi? Jakies skosy ?

    Maszyne CNC trzeba sobie dopiero zrobić:
    https://www.youtube.com/watch?v=agZg5W0IBrc

    Kurde - czego to ludzie nie wymyslą
    https://www.youtube.com/shorts/B3OH8a4x4-Y

    > Ale tylko Twój czas. Jaką maszynę CNC amatorską ni kupisz, to z
    > dokładności jej samej będziesz zadowolony.

    A sztywnosc, luzy ?

    > Nie na tyle, aby to miało zastosowanie jako widoczny element wystroju
    > mieszkania bez dodatkowej obróbki, A plastiki źle się szlifuje.

    Ja raczej myślę o tym kręceniu.
    Przekładnia plastikowa z 3D - ma to sens, czy zaraz się rozpadnie?

    > Klapnij sobie na taki fotel gdy stoi na śliskich płytkach.
    > Nogi rozjadą się jak żyrafie u wodopoju.

    Drewniane krzesła tez mają wzmocnienia :-)

    Bagaznik dachowy, czy ciągle za mało?

    J.