    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Testy opon
    Date: Fri, 27 Oct 2023 15:24:32 +0200

    On Fri, 27 Oct 2023 14:45:44 +0200, RadosławF wrote:

    > A on miał przesadzać i rozbić auto czy tylko testować?

    > Jak nie było wypadku to znaczy że nie jechał za szybko. :-)

    No wlasnie - a ja sie zastanawiam, na ile wiarygodne są te wyniki
    czasów przejazdu.
    Jak nie jechal najszybciej jak to jeszcze możliwe, to mało wiarygodne
    :-)

    No i nie wiem - fachowiec taki, co potrafi dopasować predkość do
    możliwosci, czy np mial pare okrążen i stopniowo coraz szybciej.

    A kolejna sprawa ... czy to dla mnie istotne, ze jemu wyszło,
    ze najlepsza opona, to X?
    Ja będe jechal ostroznie, i wszytkie będą dobre,
    albo za szybko i auto rozbiję :-(

    Ale moze tez jestem fachowiec i docenie oponę ktora jest
    "przewidywalna" i "stopniowa" :-)

    > Film z testu można zrobić tak aby udowodnić to co się chce.

    Moze wcale nie chce niczego udowadniac, tylko szczerze pokazac ...
    swoje subiektywne wrazenia i osiągnięcia ?

    > Nie ośmieszaj się, jak ci braknie argumentów to zawsze piszesz "że to
    > niekoniecznie jest to co inni uważają". Więc udowadniaj że to jest
    > to co ty myślisz. :)

    Przeciez nie napadal tak naturalnie. Moze zgarneli troche na boki,
    moze tylko wyjezdzili trase - w obu przypadkach to juz nie jest
    świeżo spadły puch ...

    J.