  • Data: 2023-10-25 20:47:52
    Temat: Re: Testy opon
    Od: RadosławF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.10.2023 o 14:07, J.F pisze:

    > A wystarczy mu 10cm?
    > Zakrety różne, w każdym inna prędkość dopuszczalna ...

    Jak przejechał bez wpadnięcia w ten śnieg na poboczu to znaczy
    że wystarczyło.

    > Chyba, ze zaczyna zakręt wolniej, i przyspiesza az do uślizgu ... ale
    > znów nie bardzo widać to na filmie.

    Na filmie z założenia nic poważnego nie widać. No chyba że masz gdzieś
    udokumentowane szybkości nagrywania i odtwarzania.

    > Ale rysy zostaną.

    Jak świeży kopny śnieg to nie zostaną.
    Z mojego doświadczenia wychodzi że szybciej pachołek zostawi ci ślady
    gumy na lakierze niż śnieg.