  • Data: 2017-10-27 11:17:32
    Temat: Re: Test tesli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CTP" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 26 października 2017 17:40:26 UTC+2 użytkownik T.
    napisał:
    >Jakąś emotkę chociaż dałbyś na końcu, bo nie wierzę, że piszesz to na
    >poważnie.
    >Miałem malucha przez 10 lat. Kurczę, ile ja się go napchałem w zimie,
    >to nie zliczę.
    >To auto, to był jeden wielki eksperyment włoskich konstruktorów.
    >Permanentnie zacierające się zwrotnice.

    Jakbys dbal o auto i smarowal co miesiac, to by sie nie zacieraly :-)

    >Przekładnia kierownicza z mimośrodem, który lubił się zacierać, przez
    >co można było się bardzo zdziwić podczas jazdy, bo w lewo luzy się
    >powiększały a w prawo kasowały (albo odwrotnie - już nie pamiętam).
    >Wiecznie niedoładowany przez prądnicę-zabawkę akumulator, przez co
    >poniżej -5 stopni można było zapomnieć o jeździe.

    pradnica byla slaba, ale zuzycie pradu tez bylo slabe ... zapalal i
    przy nizszych ... nie zawsze :-)

    >Urywające się linki od gazu i rozrusznika. Można by wyliczać bez
    >końca.

    Mozna wyliczac bez konca ... ale w rodzinnym linka gazu sie nie
    urwala.
    A linka rozrusznika .. mozna bylo zapalic szczotką :-)

    >Dopiero chyba w latach 90-tych maluch przeszedł gruntowną
    >modyfikację - dostał alternator, rozrusznik z kluczyka, pojawiły się
    >dodatkowe smarowniczki na zwrotnicach i zębatkową przekładnie
    >kierowniczą.

    alternator to sie IMO wczesniej pojawil.

    J.