eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTest tesliRe: Test tesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <oso0k6$b2g$1@dont-email.me> <59efaf28$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <12vk5nfr66spa$.zukt92tqzh4o$.dlg@40tude.net>
    <59f045e9$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <osqm9q$t2j$1@node1.news.atman.pl>
    <59f19fbe$0$5144$65785112@news.neostrada.pl> <5...@m...org>
    <59f201d2$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Subject: Re: Test tesli
    Date: Fri, 27 Oct 2017 11:17:32 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 43
    Message-ID: <59f2f9b0$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.139.4
    X-Trace: 1509095856 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15188 83.26.139.4:54060
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617596
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "CTP" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:b5d79fa6-9a4c-43a1-8dec-18e70c15a983@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 26 października 2017 17:40:26 UTC+2 użytkownik T.
    napisał:
    >> Oczywiście że maluch był bardziej niezawodny. Mój ojcieć miał go 19
    >> lat
    >> - raz tylko rozrusznik nawalił - okazało się, że szczotki na
    >> komutatorze
    >> się skończyły...
    >Jakąś emotkę chociaż dałbyś na końcu, bo nie wierzę, że piszesz to na
    >poważnie.
    >Miałem malucha przez 10 lat. Kurczę, ile ja się go napchałem w zimie,
    >to nie zliczę.
    >To auto, to był jeden wielki eksperyment włoskich konstruktorów.
    >Permanentnie zacierające się zwrotnice.

    Jakbys dbal o auto i smarowal co miesiac, to by sie nie zacieraly :-)

    >Przekładnia kierownicza z mimośrodem, który lubił się zacierać, przez
    >co można było się bardzo zdziwić podczas jazdy, bo w lewo luzy się
    >powiększały a w prawo kasowały (albo odwrotnie - już nie pamiętam).
    >Wiecznie niedoładowany przez prądnicę-zabawkę akumulator, przez co
    >poniżej -5 stopni można było zapomnieć o jeździe.

    pradnica byla slaba, ale zuzycie pradu tez bylo slabe ... zapalal i
    przy nizszych ... nie zawsze :-)

    >Urywające się linki od gazu i rozrusznika. Można by wyliczać bez
    >końca.

    Mozna wyliczac bez konca ... ale w rodzinnym linka gazu sie nie
    urwala.
    A linka rozrusznika .. mozna bylo zapalic szczotką :-)

    >Dopiero chyba w latach 90-tych maluch przeszedł gruntowną
    >modyfikację - dostał alternator, rozrusznik z kluczyka, pojawiły się
    >dodatkowe smarowniczki na zwrotnicach i zębatkową przekładnie
    >kierowniczą.

    alternator to sie IMO wczesniej pojawil.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: