-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <oso0k6$b2g$1@dont-email.me> <59efaf28$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<12vk5nfr66spa$.zukt92tqzh4o$.dlg@40tude.net>
<59f045e9$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<osqm9q$t2j$1@node1.news.atman.pl>
<59f19fbe$0$5144$65785112@news.neostrada.pl> <5...@m...org>
<59f201d2$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
In-Reply-To: <b...@g...com>
Subject: Re: Test tesli
Date: Fri, 27 Oct 2017 11:17:32 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 43
Message-ID: <59f2f9b0$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.139.4
X-Trace: 1509095856 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15188 83.26.139.4:54060
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617596
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "CTP" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:b5d79fa6-9a4c-43a1-8dec-18e70c15a983@go
oglegroups.com...
W dniu czwartek, 26 października 2017 17:40:26 UTC+2 użytkownik T.
napisał:
>> Oczywiście że maluch był bardziej niezawodny. Mój ojcieć miał go 19
>> lat
>> - raz tylko rozrusznik nawalił - okazało się, że szczotki na
>> komutatorze
>> się skończyły...
>Jakąś emotkę chociaż dałbyś na końcu, bo nie wierzę, że piszesz to na
>poważnie.
>Miałem malucha przez 10 lat. Kurczę, ile ja się go napchałem w zimie,
>to nie zliczę.
>To auto, to był jeden wielki eksperyment włoskich konstruktorów.
>Permanentnie zacierające się zwrotnice.
Jakbys dbal o auto i smarowal co miesiac, to by sie nie zacieraly :-)
>Przekładnia kierownicza z mimośrodem, który lubił się zacierać, przez
>co można było się bardzo zdziwić podczas jazdy, bo w lewo luzy się
>powiększały a w prawo kasowały (albo odwrotnie - już nie pamiętam).
>Wiecznie niedoładowany przez prądnicę-zabawkę akumulator, przez co
>poniżej -5 stopni można było zapomnieć o jeździe.
pradnica byla slaba, ale zuzycie pradu tez bylo slabe ... zapalal i
przy nizszych ... nie zawsze :-)
>Urywające się linki od gazu i rozrusznika. Można by wyliczać bez
>końca.
Mozna wyliczac bez konca ... ale w rodzinnym linka gazu sie nie
urwala.
A linka rozrusznika .. mozna bylo zapalic szczotką :-)
>Dopiero chyba w latach 90-tych maluch przeszedł gruntowną
>modyfikację - dostał alternator, rozrusznik z kluczyka, pojawiły się
>dodatkowe smarowniczki na zwrotnicach i zębatkową przekładnie
>kierowniczą.
alternator to sie IMO wczesniej pojawil.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.17 12:55 T.
- 27.10.17 12:59 T.
- 27.10.17 13:00 T.
- 27.10.17 13:27 Myjk
- 27.10.17 13:31 J.F.
- 27.10.17 13:37 Myjk
- 27.10.17 13:45 Myjk
- 27.10.17 13:55 Kris
- 27.10.17 14:54 J.F.
- 27.10.17 15:00 J.F.
- 27.10.17 15:15 Mateusz Viste
- 27.10.17 15:25 Marcin N
- 27.10.17 15:52 Myjk
- 27.10.17 15:56 Myjk
- 27.10.17 16:05 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=