  • Data: 2011-01-17 09:36:39
    Temat: Re: Test porównawczy języków programowania
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Jarzabek"
    >Życie ludzkie ma ograniczoną długoś, i to, ile można zapomieć też
    >(pomijając przypadki medyczne typu Alzheimer). Poza tym jeśli kto
    >poświęcił na zdobycie wiedzy i uprawnień 10 lat, to jest większa
    >szansa, że będzie to praktykował, niż ktoś, kto np. poświęcił 2
    >miesiące.

    Co nie znaczy, że będzie to praktykował dobrze. I wszystko pamiętał.
    Biologii nie przeskoczysz.

    >Co to znaczy "zapewnia" i "wysoki"? Ja twierdzę, że z wysokim
    >prawdopdobieństwem będzie znacząco wyższy niż brak certyfikacji.

    Na potwierdzenie czego nie masz żadnych twardych dowodów, a jedynie
    Głębokie Przekonanie (tm).

    >Nieprawda, taki pogląd głosi chochoł, którego sobie ustawiasz. Ja
    >mówię: zabrońmy zabijać, będzie lepiej.

    Jeszcze fajniej.
    Znaczy, kolega z tych, którzy sądzą, że samo uchwalenie zakazu palenia na
    przystankach, albo parkowania na trawnikach coś zmieni?

    >Nie.

    To się zdecyduj. Certyfikacja (prawo jazdy) jest m.in. z przepisów
    właśnie. Jeśli nie jest ona po to żeby się upewnić, że certyfikowany zna
    przepisy, to chyba trochę sam sobie przeczysz.

    >Sebastian Kaliszewski twierdzi, że jest. Ja sam nigdy nie byłem w
    >Dagestanie i osobiście nie mam zdania, ale nie mam powodów, żeby
    >uważać, że kłamie.

    I oczywiście nie ma żadnych innych różnic pomiędzy Polską, a Dagestanem,
    niż tylko istnienie, bądź nie, praw jazdy?

    >Dzięki zachwalanej certyfikacji.

    Nie masz żadnych przesłanek żeby tak twierdzić. Robiłeś może kiedyś
    certyfikat z kupna-sprzedaży w sklepie osiedlowym? Wątpię. A raczej
    wiesz jak się tam zachować.

    >W Dagestanie podobno mało kto zna
    >podstawowe zasady.

    Patrz wyżej.

    >Ja tylko mówię, że na podstawie wioski, w której leczy szaman, widać,
    >że doktor jest lepszy.

    Chyba żeby jednak nie, bo akurat go nie ma, albo jest zbyt drogi.

    >Oczywiście to niefortunne, że nie mają lekarza
    >i może nawet lepiej się leczyć u szamana, niż nie leczyć w ogóle, ale
    >njak nie zmienia to faktu, że lekarz leczy skuteczniej.

    Chyba żeby jednak dawał ci antybiotyki na przeziębienie.

    >Ja uważam, że zwiększy.

    I to jest Twój jedyny argument w tej dyskusji.

    >Ustawodawca też tak uważa, co więcej, uważają
    >tak ustawodawcy we wszystkich cywilizowanych krajach świata i w
    >większości niecywilizowanych.

    Sorry, ale to jest żaden argument. Nasz kochany ustawodawca wymyślił
    jazdę na światłach przez cały dzień, a teraz co i rusz kolejni
    "geniusze" usiłują "poprawiać" to nakazem kamizelek odblaskowych.
    Sorry, mam dość dyskutowania z kimś, kto jako jedyny argument podaje "bo
    tak jest i >>wszyscy<< tak robią" i dlatego mam rację, bo mam rację.
    Po prostu mi się nie chce.
    Pa.

    --
    \ K...@e...eu.org /