    From: Artur Miller <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.sci.chemia,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Test na obecność ołowiu [crosspost]
    Date: Sat, 21 Jun 2014 19:53:11 +0200

    W dniu 2014-06-21 19:26, Pszemol pisze:
    > "Artur Miller" <n...@n...com> wrote in message
    > news:lo4ec3$oq7$1@usenet.news.interia.pl...
    >>> http://pl.wikipedia.org/wiki/Chemiczna_analiza_jako%
    C5%9Bciowa_zwi%C4%85zk%C3%B3w_nieorganicznych#O.C5.8
    2.C3.B3w_.28Pb2.2B.29

    > Wbrew pozorom może się okazać że uda Ci się zeskrobać tego sporo.
    > Zwłaszcza jak są gdzieś jakieś przewlekane połączenia do komponentów
    > dużej mocy... Co to za płytka? BTW - Chcesz podkablować konkurencję? ;-)

    przetwornice małej mocy, moduły Ethernetowe i niskomocowe moduły IGBT.
    głównie małe SMD, tylko gniazdo RJ przewlekane...
    i wprost przeciwnie, chcę mieć "blachę na dupę" i święty spokój, bo
    moduły chyba będzie robił podwykonawca, a ja nie chcę, żeby konkurencja
    miała powody się moimi rzeczami interesować :)

    @