  • Data: 2014-06-22 03:46:28
    Temat: Re: Test na obecność ołowiu
    Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-22 03:02, Pszemol pisze:
    > "John Smith" <d...@b...pl> wrote in message

    ale mają pod górkę z kasą chyba. jak okazało się, że za prototypową
    serię chcą za dużo $, to aż do mnie na tel zadzwonił, żebym wstrzymał
    zamówienie u konkurencji :D za 15 minut miałem dużo lepszą cenę :) więc
    argument "idę do konkurencji" działa bardzo mocno i skutecznie, pomimo
    masówki jaką produkują.

    > Tym bardziej bym się nie przejmował...
    >
    > W Chinach już od dawna nic nie robią z ołowiem bo od dawna się
    > już przestawili na RoHS. Ważne aby w papierach było dobrze i o resztę
    > nie martwiłbym się. Naprawdę boisz się trochę za bardzo na zapas, Artur.

    ale chciałbym, żeby i poza papierami było dobrze :) bo jak się włazi z
    butami do czyjegoś monopolistycznego ogródka, to można spodziewac się
    wideł w plecach :)

    ale też dziękuję tak znienawidzonej przez "trola naszego powszedniego"
    EU za nieco zdrowego rozsądku i wprowadzenie terminu "due diligence"...
    będzie czym się wykręcac w razie wroga.

    @