eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikomRe: Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikom
  • Data: 2017-08-04 06:24:13
    Temat: Re: Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikom
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "T." <k...@i...pl> wrote in message
    news:598356de$0$5159$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wstawiłem zdjęcie na https://zapodaj.net/9ab79651e384b.jpg.html
    > Dla porównania - ta etykieta ma bok 6 cm. Zdjęcie na tle białej kartki
    > robione od zewnątrz.

    W naszej firmie używamy w naszym produkcie takiego ekranu
    dotykowego (pojemnościowego) który ma takie druciki za szybą.
    Niestety przy odpowiednim oświetleniu mocnymi promieniami
    Słońca jednak te druciki widać i odbijają światło.
    Firma produkująca te ekrany dotykowe oferuje dwie wersje:
    druciki miedziane (surowe) i druciki miedziane oksydowane
    na czarno... W zależności od zastosowania ekranu można wybrać
    te jasne, niewidoczne w świetle przechodzącym, na jasnym tle LCD
    lub te ciemne, które lepiej tłumią światło odbite (brak odblasków
    od matowej, czarnej powierzchni drucików) ale są widoczne
    na tle jasno świecącego LCD wypełnionego dużą ilością białego...

    Ciekawi mnie jak taka szyba samochodowa będzie się sprawować
    w upalne południe, gdy Słońce masz wysoko na niebie, nad autem,
    czy nie będzie tych drucików widać...

    > Zapewne możesz gdzieś podejść do salonu Forda i obejrzeć
    > - jeśli taki tam mają, a pewnie mają, bo zimy też tam są :-)

    Nie wiem czy oferują w ogóle taką opcję w USA.
    Zimy mamy niezłe w rejonie Chicago, ale więcej samochodów
    z pakietem zimowym oferowane jest oczywiście w Kanadzie.
    Co to za Forda masz? Który model/rocznik?