eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikomRe: Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikom
  • Data: 2017-08-04 10:55:31
    Temat: Re: Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikom
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-04 o 06:24, Pszemol pisze:
    > "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > W naszej firmie używamy w naszym produkcie takiego ekranu
    > dotykowego (pojemnościowego) który ma takie druciki za szybą.
    > Niestety przy odpowiednim oświetleniu mocnymi promieniami
    > Słońca jednak te druciki widać i odbijają światło.
    > Firma produkująca te ekrany dotykowe oferuje dwie wersje:
    > druciki miedziane (surowe) i druciki miedziane oksydowane
    > na czarno... W zależności od zastosowania ekranu można wybrać
    > te jasne, niewidoczne w świetle przechodzącym, na jasnym tle LCD
    > lub te ciemne, które lepiej tłumią światło odbite (brak odblasków
> [...]

    U mnie te druciki są ewidentnie stalowe (tzn. koloru szarego).
    Nie przeszkadzają w ogóle, bo wzrok się "fokusuje" daleko za szybą. No
    chyba że spojrzysz bezpośrednio na szybę. Spróbuj zrobić zdjęcie przez
    zwykłą siatkę ogrodzeniową z ustawioną ostrością dalej. Albo spojrzyj
    przez firankę z okno - nie będziesz dostrzegał firanki, jedynie obraz
    będzie nieco zamglony.
    Mam Forda Mondeo MKIII rocznik 2005. Produkcja GB (przynajmniej yako
    rzecze VIN).
    A wracając do meritum - to genialny wynalazek. Ani para ani lód nie
    straszny - żadnej grubosci, po jesli jest gruba warstwa po minucie
    całość spływa. :-)
    T.