eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTesco - etykiety z e-papieru › Re: Tesco - etykiety z e-papieru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!npeer02.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l4aj13$pu8$1@news.dialog.net.pl>
    Organization: : : :
    User-Agent: slrn/pre1.0.2-11 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 24 Oct 2013 08:29:07 GMT
    Lines: 49
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1382603347 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2289 77.253.217.116:39825
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2852
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:653733
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan DJ napisał:

    >> b) Tu trzeba wytłumaczyć co innego -- jak żyję, nie widziałem jeszcze,
    >> by w hipermarkecie jakiś konkretny artykuł tak po prostu zdrożał.
    >
    > ??? a ja to widzę dosyć często. Nigdy nie rzadziej niż raz w miesiącu.

    No, nic nie poradzę na to, że nie widziałem.

    > Jak się robi zakupy z elektroniczną listą (dowolny palmtop, czy
    > smartfon), to różnicę ceny vs. poprzednie zakupy widać od razu. Nie
    > musisz pamiętać cen 250 SKU-sów.

    Co to te skusy? Ja bym chyba w życiu nie wpadł na to, żeby na jakimś
    elektrodiwajsie robić listę zakupów. A już zwłaszcza żeby tam ceny
    notować!

    >> Jeśli ktoś uzanał, że trzeba za to samo brać więcej pieniędzy by się
    >> opłacało, to zmienia się opakowanie, nazwę, a nade wszystko kod towaru.
    >
    > Odnoszę nieodparte wrażenie że nie robisz jednak codziennych zakupów?

    Faktycznie, nie robię. Zwykle wystarcza, jeśli pojadę 2-3 razy w tygodniu.

    > To może choćby tankujesz samochód? Tam też wraz ze zmianą ceny paliwa
    > zmieniają kod, nazwę, i wystrój dystrybutora, itp.?

    Gdyby na stacji było do wyboru kilka tysięcy asortymentów paliwa, to nie
    wykluczam, że tak właśnie by było.

    >> Aktualizacje w dół zdarzają się dość często (i mają wtedy taką śmieszną
    >> nazwę "promocja").
    >
    > Nierzadką sytuacją jest - dajemy dużą etykietę "promocja" i podnosimy
    > cenę. Po zakończeniu "promocji" ta podniesiona cena już zostaje. Albo
    > "promocja" jest na -0.10PLN, kilka dni później po zakończeniu promocji
    > +0.50pln, klient nie zauważy.

    Ja przeważnie obserwuję inny model -- "promuje" się coś, co słabo schodzi,
    nierzadko bez ukrywania tego faktu ("promocja trwa do wyczerpania zapasów"),
    a jak się skończy, to już "wypromowany" towar staje się niedostępny, a w
    jego miejsce pojawia się inny, bywa że droższy.

    Za "promocję" w połączeniu z podwyżką można chyba zaliczyć karę UOKiK
    -- może dlatego tylko czytałem w gazetach, że tak bywało, ale sam nigdy
    takich praktyk nie widziałem.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: