    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Teraz Holandia
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 17 Apr 2016 11:35:50 +0200

    Dnia Sat, 16 Apr 2016 14:36:37 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Do Paryża to jechałbym pociągiem albo leciał samolotem...
    > Szkoda mi życia na tego typu dystanse w samochodzie.

    A na pociag ci nie szkoda ? Toz z Krakowa do Paryza doba, i to z
    wieloma przesiadkami.

    Paryz jeszcze wzglednie blisko Polski jest, przynajmniej zachodniej.
    Wsiadasz, 12h i jestes. Co prawda dzien zmarnowany ... ale i samolotem
    wcale nie jest tak szybko - lot krotki, ale godzina na załadowanie,
    dojazd, rezerwa, wyładowanie, dojazd - i pol dnia zmarnowane :-)
    Tyle, ze mozna ksiazke poczytac.
    A jak nie ma bezposredniego lotu, to czas rosnie :-)

    No i jak to juz dyskutowalismy - sam Paryz czy okolice, samochod na
    miejscu przydatny czy wrecz przeszkadzajacy, jedna czy 4 osoby ...
    nasi europoslowie jakos chetnie samochodami do Brukseli jezdza, mimo,
    ze samolot maja za darmo.

    Automatyczny samochod by sie przydal, ale elekryczny z dlugim postojem
    co 2h to nie :-)

    J.