  • 11. Data: 2013-12-22 07:48:40
    Temat: Re: Telewizory 4K jakoś podejrzanie szybko potaniały...
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:l95cqm$p03$1@node1.news.atman.pl...

    > Bogu dzięki, że są filtry w czytnikach...

    Ze w Safari jest :-)

  • 12. Data: 2013-12-22 07:51:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No bo po co to komu ? Do TV ?

    Nie do TV. TV nawet do zwyklych telewizorow HD daje relatywnie slaby obraz.

    Czeka na BD w 4k, ewentualnie mozesz ogladac swoj material, zwlaszca
    zdjecia. I ten egzemplarz za tysiac zielonych do zdjec wlasnie sie nadaje.

    Dopoki nie bedzie software'u sprawa nie ruszy, ale to dopiero przed
    nami, jesli w ogole. Przypuszczanie, ze juz stanialo to jakas porazajaca
    naiwnosc. W przypadku zwyklych lcd tez przeciez pojawialy sie na rynku
    superancko nisko wycenione oferty, z tym, ze mialy okreslone problemy bo
    zaoszcedzono na zbyt wielu komponentach. Dokladnie to samo co w przypadku
    tego egzemplarza - badziew za badziewna cene. W ameryce tandete sie tak
    wlasnie sprzedaje. Wazne by rozmiar byl.

  • 13. Data: 2013-12-22 08:30:34
    Od: fifak <f...@w...com>

    W dniu 2013-12-21 19:41, Pszemol pisze:
    > Czy to ma sens?
    > http://www.microcenter.com/single_product_results.as
    px?sku=912170

    > Panel:
    >
    > Display Type LED
    >
    > Screen Size 50"
    >
    > Native Resolution 3840 x 2160
    >
    > Cena w USA: $899.99 netto (z podatkiem 8-9% będzie niecały tysiak USD).

    po pierwsze nowy rok już tuż tuż
    po drugie ces 2014 już tuż tuż
    po trzecie matryce 4K są droższe o 25% od zwykłych HD, wiem że jest
    jeszcze elektronika no ale ile można pompować ceny

  • 14. Data: 2013-12-22 08:32:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Dec 2013 18:54:59 -0600, A.L. napisał(a):
    > On Sat, 21 Dec 2013 20:51:52 +0100, "J.F."

    > Co to jest "prawdziwy LED" i "nieparwdziwy LED"?... Czy chodzi o
    > polityczna poprawnosc producenta?

    Prawdziwy LED ma elementy swiecace zrobione z LED(/OLED/AMOLED).

    A nie jest to zwykly LCD, zaledwie podswietlany LED, a nie jak inne -
    swietlowkami czy nie wiadomo nawet czym.

    J.

  • 15. Data: 2013-12-22 08:35:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Dec 2013 18:10:11 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Już odróżniają - te nazywają OLED, czyli organic-led.

    A jak zrobia nie-organic LED ?
    Ba, robia takie ze zwyklych led, tylko ze wieksze i nie dla szerokiej
    publiki.

    J.

  • 16. Data: 2013-12-22 08:42:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A jak zrobia nie-organic LED ?
    > Ba, robia takie ze zwyklych led, tylko ze wieksze i nie dla szerokiej
    > publiki.

    Wlasnie dla szerokiej, w dodatku publiki.

  • 17. Data: 2013-12-22 17:03:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "fifak" <f...@w...com> napisał w wiadomości news:52b6951a$0$2368

    > po trzecie matryce 4K są droższe o 25% od zwykłych HD, wiem że jest

    55 calowe, o tych samych parametrach wydajnosciowych? skad te dane?

  • 18. Data: 2013-12-22 21:02:25
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    To jeszcze nic.
    Dopiero matryce 16K sprawią , że bedzie można doznać orgazmu oglądając
    Ukochanych Przywodców...!
    W przerwach reklam oczywiście...

  • 19. Data: 2013-12-22 21:51:52
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 grudnia 2013 01:54:59 UTC+1 użytkownik A. L. napisał:
    > On Sat, 21 Dec 2013 20:51:52 +0100, "J.F."

    > Co to jest "prawdziwy LED" i "nieparwdziwy LED"?... Czy chodzi o
    > polityczna poprawnosc producenta?

    Prawdziwe LED to diody LED dla każdego piksela I taką technologią
    jest np. wspomniane OLED. "Nieprawdziwe LED" to LCD i podświetlenia
    tegoż LCD za pomocą diod, zamiast świetlówki.Ma to swoje zalety,
    ale nazwanie tego "LED" jest mylące. Celowo;)

    pzdr
    bartekltg

  • 20. Data: 2013-12-22 23:52:47
    Temat: Re: Telewizory 4K jako? podejrzanie szybko potania?y...
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-12-22 21:02, zapinio pisze:
    > To jeszcze nic.
    > Dopiero matryce 16K sprawi? , ?e bedzie mo?na dozna? orgazmu ogl?daj?c
    > Ukochanych Przywodc?w...!

    To TV Trwam wejdzie na MUX1 z taaaaką jakością???