  • Data: 2012-11-05 22:43:21
    Temat: Re: Telefon retro - AVR + moduł GSM
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:852376381.20121104134622@pik-net.pl.invalid...

    > Mam budzik z takim dzwonkiem :)

    Adam Słodowy w którymś Teleranku, już nie pamiętam co, ale chciał opatrzyć w
    tak właśnie zrobiony dzwonek... Żeby wziąć silniczek, przymocować kulkę na
    nitce, a ta kulka tłuc będzie w czaszę... taka imitacja starego typu dzwonka
    do roweru... Gdzie dźwigienką napędzało się zębatkę z osadzonym ramiączkiem,
    w nim dwa dość luźne kółka, chyba na sprężynce, jak się zaczęły kręcić, to
    siła odśrodkowa wypychała je na zewnątrz i uderzały od srodka w czaszę...