  • Data: 2012-11-07 03:45:26
    Temat: Re: Telefon retro - AVR + moduł GSM
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnk9gf3q.83a.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Właściwie to z innymi nie miałem do czynienia. O nowszych wiem, że były.

    Bo to różnie się spotykało... Kojarzę, takie kanciaste w wyglądzie były,
    teoretycznie dawało się je obsadzić tam, gdzie były te nierozbieralne, ale,
    powiedzmy sobie, delikatnie mówiąc, nie było to najłatwiejsze.

    > Telefon mieliśmy w domu od środkowego Gomułki. Właśnie z taką wkładką.
    > Rzeczy wtedy robiono trwałe i solidne, więc wkładka dotrwała do późnego

    Baaa... wkładka obronna, wieczorem wyjść z niąna miasto i jak kto zechce
    podskoczyć,, to w łeb dostanie kantem, jak teściowa deską ("Kantem ją panie,
    kantem!")

    > puszystym futrem). Już za Jaruzela kupiłem dom, a telefon założyli mi
    > w nim dopiero za Mazowieckiego. Zupełnie normalny, z elektretowym
    > (a może dynamicznym, nie pamiętam) mikrofonem.

    Ważne, że działał.

    > Zupełnie nie kojarzę węglowych membran. Ale miałem kiedyś kotkę Membranę.

    Ruski MK-10 miał na pewno. Znalazłem niezbyt wyraźne fotki tegoż:
    http://archiwumallegro.pl/mikrofon_weglowy_mb_mk10-1
    062043711.html

    > Miała kolor grafitowy, jakby ktoś ołówkiem prążki narysował.

    Musiała pięknie mruczeć :) Jedyny chyba brum, którego za skarby świata nikt
    nie chce odfiltrować :)