  • Data: 2012-11-05 11:12:09
    Temat: Re: Telefon retro - AVR + moduł GSM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis napisał:

    > Dostrzegam tutaj kilka możliwych niedogodności:
    > 1. Taki komunikat tylko przedłuża czas od usłyszenia dzwonka do
    > odebrania połączenia. Może się zdarzyć, że rozmówca najzwyczajniej
    > w świecie zrezygnuje właśnie w momencie odczytywania komunikatu.

    Taka zapowiedź trwa nie dłużej niź jeden sygnał. Ale ryzyko jest.
    Można też oczywiście odebrać od razu i w czasie zapowiadania numeru
    puścić w drugą stronę komunikat "łączę z towarzyszem dyrektorem".

    > 2. Na dobrą sprawę mało kto dzisiaj jest w stanie skojarzyć numer
    > z konkretną osobą. Komórki rozleniwiły ludzi. ;)

    Od początku mówiłem, że projekt jest w poprzek dzisiejszych trendów.
    Długie kręcenie, brak identyfikacji i jakiejkolwiek sygnalizacji
    tego, co się robi.

    > Z numerem ma się do czynienia podczas jego wpisywania, a przecież
    > i to można ominąć, gdy kontakt prześle się po BT, NFC albo Sieci.

    No to by się jeszcze w tym telefonie przydał moduł Wi-Fi.

    > Trzeba by zestawić w programie numery z odczytywanymi nazwiskami
    > ludzi... W praktyce trzeba by więc zaprogramować obsługę książki
    > telefonicznej. ;)

    To oczywiście też. Ale i w druga stronę -- żeby można było kręcić
    krótkie numery, w stylu epoki.

    --
    Jarek