    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Taka ciekawostka - e-autostrada w Niemczech
    Date: Fri, 25 Aug 2017 15:55:38 +0200
    <on950d$39a$1@node1.news.atman.pl> <on95o4$8mj$1@dont-email.me>
    <on9ebt$ch5$1@node1.news.atman.pl> <ond383$kqi$1@dont-email.me>
    <ond8pj$qt$1@node2.news.atman.pl> <one8k2$efr$1@dont-email.me>
    <oneon7$bmu$1@node2.news.atman.pl> <onequd$8so$1@dont-email.me>
    <onfejs$biq$1@node1.news.atman.pl> <onfku6$2dq$1@dont-email.me>
    <onhptu$56r$1@node2.news.atman.pl> <oni13h$ts5$1@dont-email.me>
    <onjdns$85r$2@node1.news.atman.pl> <onkkpp$jsp$1@dont-email.me>
    <onkm55$hfc$1@node1.news.atman.pl> <onkpjd$3qj$1@dont-email.me>
    <onl6kg$85o$1@node2.news.atman.pl> <onm4t5$i83$1@dont-email.me>
    <onnf5j$9q1$1@node2.news.atman.pl> <onnh41$53f$1@dont-email.me>

    W dniu 2017-08-24 o 23:44, ddddddddddddd pisze:

    > to zmień księgową.

    Sam zmień. Moja przetrwała bez strat kontrolę skarbówki.

    > nie mówię o zysku właściciela, a o braku straty. Zysk to może mieć w tym
    > czasie z kolejnej takiej firmy. Zmień księgową

    Nie mówię o zysku z kolejnej firmy pokrywającej stratę z pierwszej.
    Zacznij czytać ze zrozumieniem.

    > ty znowu o zysku. Pensja pracowników w żaden sposób nie wpływa na
    > _stratę_ właściciela. Jeżeli zaplanował że z tej gałęzi nie będzie miał
    > zysków, to w żaden sposób nie generuje to jego straty.
    > Zysk właściciela zależy od zysku firmy, strata nie. Koniec.

    Tyle że nie rozpatrujemy firmy w której właściciel nie zaplanował zysku.
    Rozpatrujemy normalna gdzie właściciel po to zainwestował aby zarobić.
    Przynajmniej ja taką rozpatruje, bo ty to chyba jakąś inną.