  • Data: 2010-05-24 23:14:26
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > No jaki defekt mózgu sprawie, że ktoś taki zazdrości sprzedawcy skarpetek?

    "Sprzedawca skarpetek" to obrażliwe (przyznaje) okreslenie wielu
    działalności gospodarczych opierajacych się na jakimś trywialnym hadlu
    bądź trywialnych uslugach. Tak, można na tym zarobic. Tylko nie wiem czy
    warto tracić życie na pierdoły kiedy zostalo jeszcze pare ciekawych
    _etatowych_ zawodów na swiecie. Szkoda tylko że nie sa tak dotowane w PL
    jak strategiczne sprzedawanie skarpetek.

    > Jeśli coś sugerowałem, to raczej coś wręcz dokładnie odwrotnego.

    "Niech zmieni zatrudnienie i się przekona jak mu źle było.... ".

    Pisałes to w kontekscie Wisniewskiego. Wiec chyba faktycznie nie
    zrozumiałem. Ale ja na etacie pracuję więc tępawy jestem...