  • Data: 2010-05-25 08:04:58
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-24 19:46, Papkin pisze:

    > Nie glupi to byl pomysl podatku od aut sluzbowych. Kupe osob jezdzi,
    > naciaga firme na paliwo, tlucze sie autem do przedszkola i na zakupy
    > itd. Tak zazdroszcze, za swoje sam musze placic.

    Widać od razu, że większość wypowiadających się tu osób nie ma zielonego
    pojęcia o czym mówi (pisze).
    Pracując w kilku firmach, w których miałem samochód służbowy *zawsze*
    miałem potrącaną pewną kwotę za korzystanie z pojazdu służbowego do
    celów prywatnych (taka odwrócona "kilometrówka").
    Po podliczeniu kosztów używania prywatnego kontra służbowy wychodzi
    niewielka kwota na korzyść tego ostatniego. Taki mały bonus od firmy
    której przynoszę dochody moją ciężką pracą.

    SALAMON