  • Data: 2010-05-24 23:23:48
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > "Sprzedawca skarpetek" to obrażliwe (przyznaje) okreslenie wielu
    > działalności gospodarczych opierajacych się na jakimś trywialnym hadlu
    > bądź trywialnych uslugach. Tak, można na tym zarobic. Tylko nie wiem czy
    > warto tracić życie na pierdoły kiedy zostalo jeszcze pare ciekawych
    > _etatowych_ zawodów na swiecie.

    Oczywiście.
    I jak już się ma taki zawód na etacie, to może lepiej się zająć takimi
    ciekawymi rzeczami i zupełnie mieć gdzieś, czy Kowalski płaci 5 zł więcej
    miesięcznie podatku od dochodu ze sprzedaży skarpetek czy nie.

    > Szkoda tylko że nie sa tak dotowane w PL jak strategiczne sprzedawanie
    > skarpetek.

    ?????

    > "Niech zmieni zatrudnienie i się przekona jak mu źle było.... ".
    >
    > Pisałes to w kontekscie Wisniewskiego. Wiec chyba faktycznie nie
    > zrozumiałem.

    Bez dwóch zdań.
    O kokosach i lekkim bycie prowadzących działalność są przekonani głównie Ci,
    co to się ryzykiem pracy na własny rachunek nie skalali.
    Jak już lizną kieratu, to często-gęsto zmieniają szybko zdanie.
    Zwłaszcza jak akurat pierwszy biznes nie przyniesie kokosów, co raczej
    rzadkie nie jest.