  • Data: 2010-05-24 22:32:09
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-24, Michał Gut <m...@w...pl> wrote:
    > zazdrościsz? to zaloż firmę.
    >
    > wiesz jak wyglada praca kierowcy samochodu ciezarowego z tacho? wiesz jakie
    > sa kary zwiazane z itd?
    > wiesz tez ze to ty zaplacisz za to wszystko jako konsument?

    Za to kupa samochodów używanych tylko bądź w większości do użytku
    prywatnego będzie płacić za paliwo tyle samo co etatowcy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: Nie mam *nic* przeciwko odliczaniu VATu i kosztów za paliwo używane
    służbowo. Ale nie oszukujmy się: *bardzo* dużo osób odlicza paliwo
    zużywane prywatnie.