    From: pwz <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tablet w roli GPS
    Date: Wed, 08 Jan 2014 20:55:14 +0100

    W dniu 2014-01-08 01:35, n...@y...com pisze:
    > Czy używacie w samochodach tabletów jako GPS?
    > Poproszę o jakieś opinie. Szczególnie interesują mnie modele z mapami
    > offline - które da się sensownie używać za granicą. Jakie sposoby montażu?

    Standardowy uchwyt, tablet z Google Maps ale starymi!, bez aktualizacji
    aplikacji! do najnowszej wersji - w starej aplikacji można sobie porobić
    mapy offline. W nowej, zaktualizowanej nie ma tej możliwości, trzeba
    mieć połączenie z siecią. Zaleta: mapy zawsze aktualne i za free. Plus
    można się przełączać np. na Yanosika, a podczas postoju sprawdzić pocztę 8-)
    No a poza tym na Androida masz zylion różnych nawigacji, nie trzeba być
    uwiązanym do Googla. Są także solidne płatne nawigacje, nic tylko wybierać.
    pwz