  • Data: 2014-01-10 14:29:52
    Temat: Re: Tablet w roli GPS
    Od: "Axel" <n...@s...mu> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" wrote in message news:laonrt$g5m$1@node1.news.atman.pl...

    > Na pewno?, nie będzie charakterystycznych dla Androida opóźnień typu
    > przejeżdżam skrzyżowania o on mi dopiero po przejechanych kilkuset metrach
    > koryguje trasę? Pytam nie przez zwykłą ciekawość, ale naprawdę jestem
    > zainteresowany zakupem telefonu Lumia 625.

    W Lumii znajdziesz bezpłatną prostą nawigację Here drive - nie wiem tylko,
    czy w 625 jest na cały świat, czy tylko na 1, jak w 520 (upgrade do całego
    świata kosztuje ~60zł). Działa całkiem przyzwoicie, ale czasem prowadzi
    najkrótszą drogą, zamiast głównymi (bez względu na ustawienia trasy), więc
    na znaki warto patrzeć. Ma za to całkiem niezłą bazę POI (np atrakcje
    turystyczne, hotele itp) dzięki której za granicą dużo łatwiej coś znaleźć
    niż szukać po adresie (co np. na Malcie jest praktycznie bezużyteczne, bo
    adres nie musi odpowiadać położeniu obiektu :-) No i działa również
    całkowicie off-line (mapy krajów lub regionów, np landów niemieckich można
    ściągnąć wcześniej po WiFi).

    --
    Axel