  • Data: 2014-01-09 10:02:11
    Temat: Re: Tablet w roli GPS
    Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-08 23:27, n...@y...com pisze:
    > W dniu 2014-01-08 23:01, n...@y...com pisze:
    > Jeszcze jeden ciekawy typ: GOCLEVER TAB M723G

    Ja używam Lenovo IdeaPad A2107A i bardzo sobie go chwalę.

    Zalety:
    1. Ku memu zaskoczeniu (kuzynka już któryś raz zanosi laptopa tej marki
    do naprawy) solidnie wykonany i dość odporny na wstrząsy (oprócz auta
    używają go czasami moje małe dzieci oraz żona 8-)). Hint: dobrze jest
    sobie na ekranie nakleić folię ochronną (do kupienia wszędzie).
    2. Ekran optymalny, bo 7", nie jest więc to cegła, ale też wszystko na
    nim ładnie widać (rozdz. 1024X600).
    3. Pamięć (1 GB, dysk 4 GB) ładnie się rozszerza o microSD, więc jeszcze
    zmieścisz muzykę czy filmy i inne aplikacje. Gry śmigają, tablet ogólnie
    szybko działa, nie ma problemu z odpaleniem kilku aplikacji jednocześnie.
    4. No i co najważniejsze: DualSim 3G - wkładasz kartę SIM (albo i dwie
    karty SIM) bezpośrednio do tabletu, nie potrzebujesz dodatkowego modemu.
    5. Cena też IMHO przyzwoita - w tej chwili jest za 499 zł w euro agd rtv
    (żeby było śmieszniej: można wziąć 10 rat 0% po 49,90 zł).

    Gdybym miał wybierać tablet drugi raz, wybrałbym ten sam.

    Pozdr
    pwz

    P.S. Jestem tylko zwykłym użytkownikiem tego tabletu. W żaden inny
    sposób nie jestem związany ani z tą firmą ani z żadnym sklepem czy firmą
    marketingową.
    pwz