  • Data: 2012-02-15 16:24:35
    Temat: Re: TV cyfrowa a kablowa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Robert_J napisał:

    > Nie przeskoczysz cen materiału, nawet jak baaardzo chcesz
    > ;-).

    A jednak to zrobili. Widziałem.

    > 160-180 to nie to samo co "koło stówy" ;-). Za 200 od biedy,
    > najtańszymi materiałami, może by się dało soć prostego
    > stworzyć...

    Może było to 60, może 80 zł. Naprawdę nie pamiętam, ale na pewno
    nie 200. I nie jest "od biedy" -- kable lepiej położone od tych,
    co je ciągnęli partacze z kablówki w udostępnionych im korytkach.

    > Żeby wetknąć kabel do każdego mieszkania (nie wiem jaki to
    > blok, ile mieszkań) potrzebne jest spore koryto. A to
    > kosztuje sporo :-). Ale jak piszesz że przy okazji remontu
    > to zapewne wykonawca tego remontu policzył niewielkie
    > pieniądze za montaż koryt (albo i żadne), coś tam
    > wkalkulował w inne usługi i stąd wyszło że tyle teoretycznie
    > zapłacili za instalację RTV ;-). Uwierz mi, nie zrobisz
    > kompletnej instalacji (zakładam że z urządzeniami aktywnymi
    > typu przemiany, wzmacniacz) za takie pieniądze o jakich
    > mówisz.

    Nie wierzę. W usenetowe bajki nie wierzę. Wierzę w to, co widzę
    na własne oczy.

    > Ale nie rozmawiajmy o źródle finansowania, a o realnym koszcie :-).

    Nie, rozmawiamy o czym innym -- o tym, czy "reaktywacja w 99%
    przypadków już nie jest możliwa". Otóż jest możliwa w 100 procentach,
    a w 99% jest wskazana oraz uzasadniona technicznie i ekonomicznie.
    Po prostu nie należy słuchać opini formułowanych z pozycji kogoś,
    kto może napisać "ja tak zrobiłem w *swojej* sieci" i przedstawić
    bezsensowne rozwiązanie jako "tańsze" (drobnyn drukiem: tańsze dla
    operatora, nie dla użytkownika).

    --
    Jarek