  • Data: 2012-02-16 08:08:58
    Temat: Re: TV cyfrowa a kablowa
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:15cko152snx2$.z3snzoijaort.dlg@40tude.net...

    > ale myslisz ze beda chcieli placic ?
    > Czy nagle sie okaze ze widownia nagle wynosi pol miliona ?
    >
    > Sobie to sie kupi kanal sportowy, ale Mody na Sukces zonie nie :-)

    Istotnie.
    Nie przeliczyłem "siły (ob)rażenia społecznego" serialowatości na metr
    sześcienny
    oglądacza. Może nagle by się okazało, że zagorzali wielbiciele Mroczków nie
    chcą
    wpłacić za ich oglądanie ani złotówki:D
    nb. to jest rewelacyjny pomysł dla jakiegoś OBOPU czy innego CBOS-a
    Jakby zadali pytanie.
    Ile byś zapłacił za oglądanie ekranu z "Klanem i szpitalem w Leśnej Górze?
    i innych, głównie o zdradach i peda... przepraszam kochających inaczej"
    Wtedy na "Złotych maskach", "Telekamerach" nikt by nie wiedział
    o niektórych "wybitnych" aktorach.
    Myślę, że jeżeli ktoś przeliczy i uświadomi sobie, że na niewielkiej antenie
    (nawet w mieszkaniu) można oglądać wszystkie(?) seriale:) to mogą wybrać
    -niemanie kablówki.

    Artur(m)