  • Data: 2012-02-15 16:21:28
    Temat: Re: TV cyfrowa a kablowa
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie będzie, bo by się okazało, że nikt nie płaci.

    Dokładnie tak :-). Gdyby wprowadzić system kodowania TVP i
    opłat za uprawnienia do oglądania to publiczna by padła w
    miesiąc. Dlatego lepiej wciskać ludziom to gówno i za pomocą
    ustawy zmuszać każdego do płacenia... Tyle że taki system w
    żaden sposób nie motywuje do podwyższania poziomu programów,
    bo kasa i tak leci :-). Teraz sztucznie podnieca się publikę
    cyfryzacją, jakby to miało cokolwiek zmienić. Dalej ten sam
    chłam będziemy oglądali, ale za to cyfrowo ;-)).