  • Data: 2012-02-15 18:00:18
    Temat: Re: TV cyfrowa a kablowa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Robert_J napisał:

    > A to akurat są Twoje przemyślenia ;-). Oczywiście reaktywowałeś
    > takich zdezelowanych azartów wiele i mówisz to na podstawie
    > własnych doświadczeń ;-).

    Nawet nie wiem co to są te azarty. Tu nie było niczego
    zdezelowanego, niczego nie było, wszystko zrobiono od
    początku. A więc reaktywowano samą ideę zbiorczej instalcji
    antenowej. Reaktywowano z powodzeniem -- moje przemyslenia
    zbieżne są więc z doświadczeniami.

    > Za to należy słuchać opinii kogoś, kto się tym nie zajmuje,
    > ale za to wie jaki jest koszt bo widział efekt ;-).

    Ależ oczywiście, że tak! Efekt -- tylko to mnie interesuje.

    > A cenę słyszał od znajomych...

    Od rodziny konkretnie. Było nie było bliskiej. Tak, wiem również,
    że operator kabla nie wystąpił tym razem z rewelacyjną informacją,
    że pakiet podstawowy został "wzbogacony" aż o fafnaście programów
    (a cena wzrosła jedynie o...).

    > Wiem że temat wątku był nieco inny, ale skoro zaczęliśmy
    > dyskutować o kosztach instalacji zbiorczej to proszę Cię,
    > nie wypowiadaj się na podstawie tego, co zasłyszałeś od
    > znajomych.

    Dlaczego mam słuchać tej prośby? Będę się wypowiadał na
    podstawie tego, co zasłyszałem od znajomych -- znajomych
    (z definicji) znam, jestem w stanie zweryfikować to, co mówią.
    Do Nieznajomych z Internetu podchodzę bardziej ostrożnie.

    > Oni owszem, mogli zapłacić wg jakiego papieru po te 160
    > czy 180 PLN, ale część kosztów została zapewne przerzucona
    > na remont. Wiele firm remontujących bloki dla jakichś
    > wspólnot czy spółdzielni (niejako przy okazji lub
    > "z wdzięczności" za zlecenie) wykonuje drobne robótki
    > których niby nie ma w kontrakcie.

    No właśnie, taka instalacja antenowa, to tylko "drobna robótka",
    którą można zrobić nawet za darmo przy okazji większego remontu.
    Tylko operatorzy kablówek rozpuszczają po Internecie plotki, że
    to Bóg wie jaki koszt. A remonty co jakiś czas robi się w 99% domów.
    I niechby ta *inwestycja* miała kosztować nawet więcej niż te
    nieszczęsne dwie stówy. Lepiej zainwestować raz, a nie dawać się
    skubać co miesiąc. Przecież najtańsza oferta kablarzy, to kilkaset
    złotych rocznie.

    No i oczywiście wspólnoty z firmami rozliczają się pozakontraktowymi
    "dowodami wdzięczności". Ale z operatorami kablowymi -- nigdy,
    to tylko teorie spiskowe.

    > I tyle w temacie.
    > Uważam że EOT ;-)

    No tak, cóż tu więcej dodać -- interesy operatora i abonenta
    są przeciwstawne. Ważne, by nie dawać się wkręcić.

    --
    Jarek