  • Data: 2012-02-15 19:22:36
    Temat: Re: TV cyfrowa a kablowa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Robert_J napisał:

    > Stówę od mieszkania? Mało możliwe, chyba że z kradzionych
    > materiałów ;-).

    Rzeczywiście, pomyliłem się. Właśnie wróciłem od teściów,
    tam zweryfikowałem całą sprawę. Gniazdka zakładali w każdym
    mieszkaniu za darmo. Ta stówa, to mi sie wzięła stąd, że
    akwizytorzy kablówki za tyle (dokładniej, to coś koło 80 zł)
    oferowali najtańszy pakiet optymalny "dostosowany do Państwa
    potrzeb". Teraz oferują za 28 zł i wcale się z tym nie kryją.
    Ale oczywiście związek między tymi dwiema sprawami, to tylko
    teoria spiskowa.

    --
    Jarek (no ale kto by tam wierzył w to, co teściowa mówi)