  • Data: 2010-11-04 11:09:09
    Temat: Re: TT możesz więcej...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał
    > - KUPIŁEM "Pakiet Minut lub SMS-ów" i nie poszło ze Złotówek do
    > Era tylko z konta głównego
    > złotowego:-( choć pkt 6.b. mówi, że Złotówki do Era są
    > wykorzystywane przed kwotą z konta głównego.
    > Dzwoniłem do BOKu i otrzymałem odpowiedź, że tak jest ponieważ
    > trzeba było kupić usługę wymienioną w
    > pkt. 2.b. a po doładowaniu czyli spełnieniu pkt. 2.c zwrócą kasę
    > na konto główne - nie ma takiego zapisu w regulaminie.

    Czekaj czekaj - czy ZdE miales na koncie przed dokonaniem zakupu
    pakietu, czy przyznano je dopiero po wydatku.
    Bo moze nie ma sie o co klocic ?

    > 6. (...)
    > b. Złotówki do sieci Era są wykorzystywane przed zgromadzoną na
    > koncie głównym kwotą w złotych,
    > Erajednostkami, minutami z terminem ważności oraz pakietami
    > minut, SMSów, MMSów, danych, a w
    > szczególności pakietów: "SMS-y i MMS-y za grosze", "blueconnect 5
    > MB", "blueconnect Max".

    Ale na rozmowy i SMS, a nie pakiety ... chociaz .. glowy nie dam
    jak Era to rozumie, no i liczy sie to co zapisane a nie co era
    rozumie :-)
    Masz jeszcze regulamin pakietow i moze tam cos pisze skad platne.

    No nic - pisz reklamacje, najwyzej dolaczysz do grona zadowolonych
    klientow Play :-)

    J.