  • 21. Data: 2009-08-21 11:20:33
    Temat: Re: Szopa schodzi do obory
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    JA pisze:

    > Oj Adam, Adam.
    > Właśnie umarło malarstwo
    > Właśnie umarła fotografia
    > Właśnie umarł teatr
    > Właśnie umarła muzyka

    Z tym się raczej nie zgodzę, muzyka raczej w rozkwicie ;) produkcja i
    dystrybucja nigdy nie była tak dostępna :). Potrzeba tylko czasu na
    przesiew do czego idealnie nadaje się takie narzędzie jak lastfm czy
    myspace, ale jak ktoś malkontent to w upał narzeka że się poci a gdy
    pada to że za wilgotno ;). Zresztą z wymienionych przez Ciebie dziedzin
    najbardziej kuleje fotografia z racji jej prostoty i ogólnej
    dostępności, najłatwiejszy środek na autokreacje. Wczoraj obejrzałem
    dokument o RENE BURRI i on już za przykład końca wielkiej fotografii
    podał datę spotkania Reagana i Gorbaczowa w Moskwie. To był jego ostatni
    duży reportaż później rynek zaczął się błyskawicznie kurczyć. Pałeczkę
    przejęła TV.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 22. Data: 2009-08-21 11:34:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Albo jeszcze puknę:
    > Chyba ostatnio za bardzo się oglądasz na te trendy.
    > Z awangardą było Ci bardziej do twarzy.

    Awangardę to teraz w każdej wsi uprawiają :)
    Czekam jeszcze dwa tygodnie i uciekam w pola i łąki. Mam nadzieję, że po
    wakacjach szybko spadnie deszcz :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-08-21 11:47:30
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 21 Aug 2009 10:14:02 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Cóż zatem? Nadchodzi era ciekawych zdjęć ''po prostu'', albo...
    >stagnacja totalna.

    Wiem Janko, jesień idzie, czas depresyjny i zbędnych przemyśleń, tak
    więc takie narzekanie będzie Ci wybaczone. Ale może tak zamiast
    narzekać to wrócić do korzeni - robić to co się Tobie podoba i
    najbliższym a nie oglądać się na cały świat i narzekać jak teraz jest
    do niczego, a kiedyś Panie, to były czasy.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 24. Data: 2009-08-21 11:56:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:
> [...]
    > najbliższym a nie oglądać się na cały świat i narzekać jak teraz jest
    > do niczego, a kiedyś Panie, to były czasy.

    Oj, nie zrozumiałeś mnie chyba - nie narzekam na lepsze kiedyś
    (osobiście nie chciałbym się cofnąć w czasie, nawet pół roku), tylko
    sobie tak dywaguję co pokaże komercja ludziom skoro każdy będzie mógł
    robić obrazki do niedawna zastrzeżone dla photoshopo-guru). Tu trudno
    już cokolwiek wymyślić... może kadry do góry nogami? :)

    A co do czasu depresyjnego, zupełnie nie trafiłeś - dla mnie to maj.
    Idzie jesień więc cały jestem w skowronkach :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /być bohaterem czy być bohaterem Kieślowskiego - oto jest pytanie/

  • 25. Data: 2009-08-21 12:03:12
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Awangardę to teraz w każdej wsi uprawiają :)
    > Czekam jeszcze dwa tygodnie i uciekam w pola i łąki. Mam nadzieję, że po
    > wakacjach szybko spadnie deszcz :)

    A ja już od poniedziałku uciekam łączyć fotobranie z knotołowami, i tak
    trzymać :-)

    --
    Mirek

  • 26. Data: 2009-08-21 12:07:45
    Od: Ziemo <n...@e...com>

    h...@p...onett.pl pisze:

    > No coz, zapotzrebowanie rodzi wdrozenie.
    > Bo wiecej sie sprzeda.
    > Producent nie wlozy w aparat szczoteczki do zebow
    > ani wiazarki krawatow, bo malo kto tego bedzie uzywal
    > w takiej formie.

    Włoży, włoży tylko najpierw cię przekona, że się bez tego nie obędziesz.

    --
    Ziemo

  • 27. Data: 2009-08-21 12:12:44
    Od: Marx <M...@n...com>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > i Lekki kolor, Tonowanie światła oraz Ziarnisty film''
    > Itd.
    >
    > No i co z tego wynika? Ano, po pierwsze koniec ery szopoludków. Za
    > rok-dwa wrzucanie tych efektów na zdjęcia nie będzie już znaczyło o
    > opanowaniu warsztatu photoshopa tylko o znalezieniu gałeczki na obudowie
    > aparatu. Nawet jak ktoś wciąż będzie ręcznie rzeźbił.
    > Po drugie, to będzie obciach jak wrzucenie dziś zdjęcia z sepii i
    > chwalenie się nimi np. tutaj.
    >
    > Cóż zatem? Nadchodzi era ciekawych zdjęć ''po prostu'', albo...

    nadchodzi? a gdzie spales przez ostatnie lata? :)
    Nawet muzealny V1 ma takie tryby, ze nie wspomne o kamerach VHS w
    czasach przedcyfrowych...
    Marx

  • 28. Data: 2009-08-21 12:20:29
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 21 Aug 2009 13:56:06 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    >robić obrazki do niedawna zastrzeżone dla photoshopo-guru). Tu trudno
    >już cokolwiek wymyślić... może kadry do góry nogami? :)

    Ale Twoje dywagacje są w tonie nieco minorowym. nieprawdaż? A, moim
    zdaniem, nie warto się tym martwić (o ile nie jest się ,,fachurą''
    żyjącym z takich zabaw) a nawet warto umiarkowanie się tym cieszyć. A
    już nie daj Boże martwić się tym *co zrobią inni*. Czy to jest ważne
    dla Ciebie?

    >A co do czasu depresyjnego, zupełnie nie trafiłeś - dla mnie to maj.
    >Idzie jesień więc cały jestem w skowronkach :)
    Jesień z umiarkowaną ilością deszczu jest miłą porą roku. Tylko że jak
    już drugi tydzień siedzę w Norwegii to albo pada z rana, albo w
    południe, albo wieczorem, albo w nocy, albo cały dzień ;)

  • 29. Data: 2009-08-21 12:36:56
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    On Fri, 21 Aug 2009 13:56:06 +0200, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > robić obrazki do niedawna zastrzeżone dla photoshopo-guru). Tu trudno
    > już cokolwiek wymyślić... może kadry do góry nogami? :)

    Nareszcie do Ciebie dotarło że w technologii cyfrowej nie można
    osiągnąć niczego unikalnego :-) oby tak dalej, może jeszcze z Ciebie
    ludzie będą ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 30. Data: 2009-08-21 13:15:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Nareszcie do Ciebie dotarło że w technologii cyfrowej nie można
    > osiągnąć niczego unikalnego :-) oby tak dalej, może jeszcze z Ciebie
    > ludzie będą ;-)

    A z analogowej to niby można? :)
    Od dziesięcioleci nic nie pokazano. W cyfrowej to przynajmniej ogranicza
    tylko wyobraźnia.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /mam mniejszy brzuch niż Britney, widziałem na pudelku/