  • 11. Data: 2009-08-21 10:13:14
    Temat: Re: Szopa schodzi do obory
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Ale od kiedy to dla Ciebie wyznacznikiem tego co się dzieje w fotografii
    > są zdjęcia pstrykaczy, czytających jedynie metryczki aparatów w MM?

    Od czasu, gdy to czasem bywa dla mnie rynek i trzeba będzie iść w
    tandetę (znaczy w jeszcze większą). A poza tym, niestety, to masy dziś
    tworzą jutro.

    > Poza tym, nie byli oni przecież klientami "szopoludków" o których byt
    > się martwisz, a tylko i wyłącznie "laboludków" (przepraszam większość
    > operatorów labów foto za generalizację poprzez takie określenie).

    Tylko teraz wszędzie na n-k itp. miejscach będą ziarna, winiety, kolory
    oczojebne, mgiełki itd. No i ślubniacy już tak nie zaszokują swoją
    twórczością :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-08-21 10:14:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    h...@p...onett.pl pisze:
    > Ale czy taka zmiana jest zla? Zastanow sie...
    > nie kazdy musi znac PS, to jest dla tych ktorzy chcieliby osiagnac podobny efekt
    latwiejszym
    > sposobem. IMHO to jest cena postepu i osobiscie nie patrze ne te zmiany
    > az tak krytycznym okiem.

    Nie zmiana jest zła tylko nadużywanie czegoś, co powinno mieć
    uzasadnienie, co nastąpi z chwilą upowszechnienia się narzędzi.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /moja głowa jest bardzo cenna, gdzie kupię folię ochronną na czoło?/

  • 13. Data: 2009-08-21 10:21:39
    Od: h...@p...onett.pl

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    >Nie zmiana jest zła tylko nadużywanie czegoś, co powinno mieć
    >uzasadnienie, co nastąpi z chwilą upowszechnienia się narzędzi.

    No ale uzasadnienie kazdy moze miec inne. Dla jednego bedzie to mialo sens
    dla drugiego nie, podobnie jak wbudowany gps ma zwolenikow i przeciwnikow.
    Zwroc uwage, ze moze Ty z tego nie skorzystasz bo Tobie sie to nie podoba,
    ale Kowalski od razu pobiegnie do sklepu po nowy sprzet. Kazdy ma inne potrzeby,
    zatem uzasadnien moze byc calkiem sporo.
    Juz pomijam fakt, ze producent przed wprowadzeniem jakiegos fjuczera
    na pewno robi rozeznanie rynku i potrzeb.

  • 14. Data: 2009-08-21 10:25:16
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Od czasu, gdy to czasem bywa dla mnie rynek i trzeba będzie iść w
    > tandetę (znaczy w jeszcze większą). A poza tym, niestety, to masy dziś
    > tworzą jutro.

    Sam sobie tak target wybierasz :-)
    Nie chcesz chyba powiedzieć, że ludzie Cię wynajmują do robienia zdjęć z
    wakacji? :-)

    > Tylko teraz wszędzie na n-k itp. miejscach będą ziarna, winiety, kolory
    > oczojebne, mgiełki itd.

    Każdy ma prawo do babrania się w kiczu, jeśli ma ochotę (i odwagę
    cywilną). Masz potrzebę tam akurat (n-k) błyszczeć?

    > No i ślubniacy już tak nie zaszokują swoją twórczością :)

    Czyli jednak martwisz się o rynek, a nie o kulturę obrazu jako taką. :-)

    --
    Mirek

  • 15. Data: 2009-08-21 10:39:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Sam sobie tak target wybierasz :-)
    > Nie chcesz chyba powiedzieć, że ludzie Cię wynajmują do robienia zdjęć z
    > wakacji? :-)

    Oj przecież mówię o trendach ogólnych.

    > Czyli jednak martwisz się o rynek, a nie o kulturę obrazu jako taką. :-)

    Nie, właśnie martwię się o kulturę obrazu jako taką. Ślubów prawie nie
    robię, a poza tym mam kilka ''zawodów'', jak mi się coś zniepodoba, to
    sobie zarobię gdzie indziej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kim jest kucharz, co reklamuje knorra życząc wesołych świąt?/

  • 16. Data: 2009-08-21 10:47:39
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-21 12:21:39 +0200, h...@p...onett.pl said:

    > Juz pomijam fakt, ze producent przed wprowadzeniem jakiegos fjuczera
    > na pewno robi rozeznanie rynku i potrzeb.

    Bła cha cha.
    Producent ma w dupie potrzeby.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-08-21 10:50:06
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-21 10:14:02 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Czytamy opisy tegorocznych obiektów pożądania:

    Oj Adam, Adam.
    Właśnie umarło malarstwo
    Właśnie umarła fotografia
    Właśnie umarł teatr
    Właśnie umarła muzyka
    itd itd.

    Z tego wszystkiego najmniej mi żal szopa.

  • 18. Data: 2009-08-21 10:59:33
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Oj przecież mówię o trendach ogólnych.

    Dobra, już nie kopię :-)

    --
    Mirek

  • 19. Data: 2009-08-21 11:02:58
    Od: h...@p...onett.pl

    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał(a):

    >Bła cha cha.
    >Producent ma w dupie potrzeby.

    No coz, zapotzrebowanie rodzi wdrozenie.
    Bo wiecej sie sprzeda.
    Producent nie wlozy w aparat szczoteczki do zebow
    ani wiazarki krawatow, bo malo kto tego bedzie uzywal
    w takiej formie.

  • 20. Data: 2009-08-21 11:07:23
    Od: John Smith <u...@e...net>

    John Smith napisał(a):

    > Dobra, już nie kopię :-)

    Albo jeszcze puknę:
    Chyba ostatnio za bardzo się oglądasz na te trendy.
    Z awangardą było Ci bardziej do twarzy.

    --
    Mirek