eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem › Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z
    telemarketerem
    Date: Wed, 4 Jun 2014 14:08:21 +0200
    Organization: A.P.Z.
    Lines: 28
    Message-ID: <lmn29s$fvi$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <538efd7c$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <538f036b$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: MichaelData(R) <n...@s...tu>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.203.55
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1401883772 16370 78.10.203.55 (4 Jun 2014 12:09:32
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Jun 2014 12:09:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1058250
    [ ukryj nagłówki ]

    Trybun wydumał(a) w news:538f036b$0$2144$65785112@news.neostrada.pl :
    > W dniu 2014-06-04 13:05, ZakonSpirowany pisze:
    >> W sierpniu kończy mi się umowa z Orange - Pantera II (60 zł, 2 lata).
    >> Wstrzymałem blokowanie połączeń od ichniejszych marketoidów, bo byłem
    >> ciekawy, co zaproponują.
    >> No to dzwonią. No to odbieram.
    >> - [Standardowa formułka]
    >> - Przygotowaliśmy dla pana specjalną ofertę, czy możemy porozmawiać kilka
    >> minut?
    >> - Myślę, że byłoby to stratą czasu, gdyż najprawdopodobniej zrezygnuję z
    >> usługi.
    >> - Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
    >> **Bip, bip.**
    >> Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...
    > Widzę że firma sporządniała, szanują wolę klienta i już nie targują się
    > jak na żyd na pchlim targu.

    Sobie zatrolluję :]
    Widzisz? Zarejestrował tel, mają jego profil psychologiczny, adresy, pesel,
    bilingi, blokady, nagrania itd. Mają też maszynke zwaną komputerem i program
    zwany "statystyką". Wiedzą że trolluje więc go olali ;]

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\
    "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: