-
1. Data: 2014-06-04 13:05:26
Temat: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>
W sierpniu kończy mi się umowa z Orange - Pantera II (60 zł, 2 lata).
Wstrzymałem blokowanie połączeń od ichniejszych marketoidów, bo byłem
ciekawy, co zaproponują.
No to dzwonią. No to odbieram.
- [Standardowa formułka]
- Przygotowaliśmy dla pana specjalną ofertę, czy możemy porozmawiać
kilka minut?
- Myślę, że byłoby to stratą czasu, gdyż najprawdopodobniej zrezygnuję z
usługi.
- Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
**Bip, bip.**
Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...
--
?(??_?)? ? ???
-
2. Data: 2014-06-04 13:30:53
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: Trybun <I...@j...com>
W dniu 2014-06-04 13:05, ZakonSpirowany pisze:
> W sierpniu kończy mi się umowa z Orange - Pantera II (60 zł, 2 lata).
> Wstrzymałem blokowanie połączeń od ichniejszych marketoidów, bo byłem
> ciekawy, co zaproponują.
>
> No to dzwonią. No to odbieram.
>
> - [Standardowa formułka]
> - Przygotowaliśmy dla pana specjalną ofertę, czy możemy porozmawiać
> kilka minut?
> - Myślę, że byłoby to stratą czasu, gdyż najprawdopodobniej zrezygnuję
> z usługi.
> - Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
> **Bip, bip.**
>
> Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...
>
>
Widzę że firma sporządniała, szanują wolę klienta i już nie targują się
jak na żyd na pchlim targu.
-
3. Data: 2014-06-04 13:48:14
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
Użytkownik "ZakonSpirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości
news:538efd7c$0$2371$65785112@news.neostrada.pl...
>
> Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...
>
Delikatnie Ci przekazali, że tym razem to Ty musisz kupić wazelinę :)
--
marfi
-
4. Data: 2014-06-04 14:03:40
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>
W dniu 04-06-2014 13:30, Trybun pisze:
> Widzę że firma sporządniała, szanują wolę klienta i już nie targują się
> jak na żyd na pchlim targu.
Ja widzę bardziej prawdopodobne możliwości:
- gość szybko załapał, że "specjalnej oferty" mi nie wciśnie, a nic
poniżej mu się nie opłaca (telemarketer najniższego szczebla z
premią/prowizją tylko od gotowych ofert?), więc odpuścił i sekundę
później już dzwonił do kolejnej osoby na liście.
- gość z łapanki, na kartce nie miał gotowej odpowiedzi na tak
postawioną sprawę, więc się rozłączył i odhaczy jako "niezainteresowany"
(czy co tam sobie wpisują).
Tylko co teraz (tzn. pod koniec miesiąca, by w razie czego dotrzymać
miesięcznego okresu wypowiedzenia umowy)?
Udać się z wypowiedzeniem do salonu, postawić sprawę jasno, że jak mi
nie zaproponują czegoś naprawdę sensownego, to wypowiedzenie podpisuję i
im wręczam? Gdyby do tego doszło, to przy założeniu, że chcę nowy
(większy, 4G) - udać się np. do T-Mobile? W Play już miałem i
powiedziałem, że nigdy więcej, choćby mieli najkorzystniej.
--
?(??_?)? ? ???
-
5. Data: 2014-06-04 14:08:21
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: MichaelData(R) <s...@o...com>
Trybun wydumał(a) w news:538f036b$0$2144$65785112@news.neostrada.pl :
> W dniu 2014-06-04 13:05, ZakonSpirowany pisze:
>> W sierpniu kończy mi się umowa z Orange - Pantera II (60 zł, 2 lata).
>> Wstrzymałem blokowanie połączeń od ichniejszych marketoidów, bo byłem
>> ciekawy, co zaproponują.
>> No to dzwonią. No to odbieram.
>> - [Standardowa formułka]
>> - Przygotowaliśmy dla pana specjalną ofertę, czy możemy porozmawiać kilka
>> minut?
>> - Myślę, że byłoby to stratą czasu, gdyż najprawdopodobniej zrezygnuję z
>> usługi.
>> - Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
>> **Bip, bip.**
>> Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...
> Widzę że firma sporządniała, szanują wolę klienta i już nie targują się
> jak na żyd na pchlim targu.
Sobie zatrolluję :]
Widzisz? Zarejestrował tel, mają jego profil psychologiczny, adresy, pesel,
bilingi, blokady, nagrania itd. Mają też maszynke zwaną komputerem i program
zwany "statystyką". Wiedzą że trolluje więc go olali ;]
--
Michael________(TM)
______/) /\ | /\
"Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR
-
6. Data: 2014-06-04 14:25:25
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>
W dniu 04-06-2014 13:48, marfi pisze:
> Użytkownik "ZakonSpirowany" <x...@g...com> napisał w
> wiadomości news:538efd7c$0$2371$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>> Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...
>>
>
> Delikatnie Ci przekazali, że tym razem to Ty musisz kupić wazelinę :)
Sugerujesz, że telemarketoidowi zależało na tym, by się pozbyć klienta?
:> No chyba nie. Ew. wiedzą, że inna sieć i tak mi nie da lepszych
warunków, więc i tak umowę przedłużę.
--
?(??_?)? ? ???
-
7. Data: 2014-06-04 15:29:40
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>
On 04/06/14 14:25, ZakonSpirowany wrote:
> Ew. wiedzą, że inna sieć i tak mi nie da lepszych warunków
Ale to nie stanowi, bo jak sam napisałeś
> W Play już miałem i powiedziałem, że nigdy więcej, choćby mieli najkorzystniej.
czyli decydować może nie "najkorzystniej", ale "nie bo nie".
--
Alf/red/
-
8. Data: 2014-06-04 16:50:56
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: "BaX" <m...@m...com>
>> Widzę że firma sporządniała, szanują wolę klienta i już nie targują się
>> jak na żyd na pchlim targu.
>
> Ja widzę bardziej prawdopodobne możliwości:
> - gość szybko załapał, że "specjalnej oferty" mi nie wciśnie, a nic
> poniżej mu się nie opłaca (telemarketer najniższego szczebla z
> premią/prowizją tylko od gotowych ofert?), więc odpuścił i sekundę później
> już dzwonił do kolejnej osoby na liście.
Dokładnie bo w sumie co zrobisz? Przejdziesz do konkurencji? To jeszczę będą
mieli Cię czas zaatakować przy okazji przenoszenia numeru bo dziś to ostatni
moment dla operatora kiedy może zatrzymać klienta. Straszenie słownymi
rezygnacjami to dziś słaba karta przetargowa.
-
9. Data: 2014-06-04 17:15:24
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: mr misio <m...@g...pl>
Użytkownik ZakonSpirowany napisał:
> W dniu 04-06-2014 13:48, marfi pisze:
>> Użytkownik "ZakonSpirowany" <x...@g...com> napisał w
>> wiadomości news:538efd7c$0$2371$65785112@news.neostrada.pl...
>>>
>>> Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...
>>>
>>
>> Delikatnie Ci przekazali, że tym razem to Ty musisz kupić wazelinę :)
>
> Sugerujesz, że telemarketoidowi zależało na tym, by się pozbyć klienta?
teraz czekaj na telefony z promocjami z innych sieci :>
Coz, tlekonsultant mogl niecnie sprzedac informacje, moze wspolpracyje z
inna siecia "po godzinach" - i tez ma prowizje ;)
--
Sims, know it. But what the f%!k is Katy Perry?
http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg
# pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
# http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)
-
10. Data: 2014-06-04 21:07:31
Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>
ZakonSpirowany pisze:
Tylko co teraz (tzn. pod koniec miesiąca, by w razie czego dotrzymać
> miesięcznego okresu wypowiedzenia umowy)?
> Udać się z wypowiedzeniem do salonu, postawić sprawę jasno, że jak mi
> nie zaproponują czegoś naprawdę sensownego, to wypowiedzenie podpisuję i
> im wręczam?
Zawsze możesz powiedzieć że rosyjska część Twojej duszy czuje się
zagrożona i poprosisz Putina o wyzwolenie majątku Orange spod
niesprawiedliwej okupacji ;)
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar