  • 1. Data: 2014-06-04 13:05:26
    Temat: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W sierpniu kończy mi się umowa z Orange - Pantera II (60 zł, 2 lata).
    Wstrzymałem blokowanie połączeń od ichniejszych marketoidów, bo byłem
    ciekawy, co zaproponują.

    No to dzwonią. No to odbieram.

    - [Standardowa formułka]
    - Przygotowaliśmy dla pana specjalną ofertę, czy możemy porozmawiać
    kilka minut?
    - Myślę, że byłoby to stratą czasu, gdyż najprawdopodobniej zrezygnuję z
    usługi.
    - Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
    **Bip, bip.**

    Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-06-04 13:30:53
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-04 13:05, ZakonSpirowany pisze:
> [...]
    > - Rozumiem. Dziękuję. Do widzenia.
    > **Bip, bip.**
    >
    > Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...

    Widzę że firma sporządniała, szanują wolę klienta i już nie targują się
    jak na żyd na pchlim targu.

  • 3. Data: 2014-06-04 13:48:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "ZakonSpirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie wiem, co o tym myśleć, jak to skomentować...

    Delikatnie Ci przekazali, że tym razem to Ty musisz kupić wazelinę :)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2014-06-04 14:03:40
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-06-2014 13:30, Trybun pisze:
    > Widzę że firma sporządniała, szanują wolę klienta i już nie targują się
    > jak na żyd na pchlim targu.

    Ja widzę bardziej prawdopodobne możliwości:
    - gość szybko załapał, że "specjalnej oferty" mi nie wciśnie, a nic
    poniżej mu się nie opłaca (telemarketer najniższego szczebla z
    premią/prowizją tylko od gotowych ofert?), więc odpuścił i sekundę
    później już dzwonił do kolejnej osoby na liście.
    - gość z łapanki, na kartce nie miał gotowej odpowiedzi na tak
    postawioną sprawę, więc się rozłączył i odhaczy jako "niezainteresowany"
    (czy co tam sobie wpisują).

    Tylko co teraz (tzn. pod koniec miesiąca, by w razie czego dotrzymać
    miesięcznego okresu wypowiedzenia umowy)?
    Udać się z wypowiedzeniem do salonu, postawić sprawę jasno, że jak mi
    nie zaproponują czegoś naprawdę sensownego, to wypowiedzenie podpisuję i
    im wręczam? Gdyby do tego doszło, to przy założeniu, że chcę nowy
    (większy, 4G) - udać się np. do T-Mobile? W Play już miałem i
    powiedziałem, że nigdy więcej, choćby mieli najkorzystniej.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2014-06-04 14:08:21
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Trybun wydumał(a) w news:538f036b$0$2144$65785112@news.neostrada.pl :
    > Widzę że firma sporządniała, szanują wolę klienta i już nie targują się
    > jak na żyd na pchlim targu.

    Sobie zatrolluję :]
    Widzisz? Zarejestrował tel, mają jego profil psychologiczny, adresy, pesel,
    bilingi, blokady, nagrania itd. Mają też maszynke zwaną komputerem i program
    zwany "statystyką". Wiedzą że trolluje więc go olali ;]

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 6. Data: 2014-06-04 14:25:25
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-06-2014 13:48, marfi pisze:
    > Użytkownik "ZakonSpirowany" <x...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:538efd7c$0$2371$65785112@news.neostrada.pl...

    > Delikatnie Ci przekazali, że tym razem to Ty musisz kupić wazelinę :)

    Sugerujesz, że telemarketoidowi zależało na tym, by się pozbyć klienta?
    :> No chyba nie. Ew. wiedzą, że inna sieć i tak mi nie da lepszych
    warunków, więc i tak umowę przedłużę.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 7. Data: 2014-06-04 15:29:40
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 04/06/14 14:25, ZakonSpirowany wrote:
    > Ew. wiedzą, że inna sieć i tak mi nie da lepszych warunków

    Ale to nie stanowi, bo jak sam napisałeś
    > W Play już miałem i powiedziałem, że nigdy więcej, choćby mieli najkorzystniej.
    czyli decydować może nie "najkorzystniej", ale "nie bo nie".

    --
    Alf/red/

  • 8. Data: 2014-06-04 16:50:56
    Od: "BaX" <m...@m...com>

> [...]
    > premią/prowizją tylko od gotowych ofert?), więc odpuścił i sekundę później
    > już dzwonił do kolejnej osoby na liście.

    Dokładnie bo w sumie co zrobisz? Przejdziesz do konkurencji? To jeszczę będą
    mieli Cię czas zaatakować przy okazji przenoszenia numeru bo dziś to ostatni
    moment dla operatora kiedy może zatrzymać klienta. Straszenie słownymi
    rezygnacjami to dziś słaba karta przetargowa.

  • 9. Data: 2014-06-04 17:15:24
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik ZakonSpirowany napisał:

    > Sugerujesz, że telemarketoidowi zależało na tym, by się pozbyć klienta?

    teraz czekaj na telefony z promocjami z innych sieci :>

    Coz, tlekonsultant mogl niecnie sprzedac informacje, moze wspolpracyje z
    inna siecia "po godzinach" - i tez ma prowizje ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 10. Data: 2014-06-04 21:07:31
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    ZakonSpirowany pisze:
> [...]
    > Udać się z wypowiedzeniem do salonu, postawić sprawę jasno, że jak mi
    > nie zaproponują czegoś naprawdę sensownego, to wypowiedzenie podpisuję i

    Zawsze możesz powiedzieć że rosyjska część Twojej duszy czuje się
    zagrożona i poprosisz Putina o wyzwolenie majątku Orange spod
    niesprawiedliwej okupacji ;)

    --
    pozdrawiam
    Piotr