eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketeremRe: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
  • Data: 2014-06-05 01:23:59
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-06-2014 00:46, Pszemol pisze:
    > Myślę, że dałeś wyraźnie do zrozumienia że nie jesteś zainteresowany
    > usłyszeniem co ma do zaoferowania.

    W teorii tak. Ale nie znasz telemarketerów? Kiedyś na domowy zadzwonił
    taki z Ery i próbował nam wcisnąć internet mobilny z laptopem za 1 zł
    (jakiś najtańszy Acer). Wyraźnie powiedziałem, że nie jestem
    zainteresowany (bo mam 2 laptopy, a internet stacjonarny i mobilny z
    Orange), co najmniej trzykrotnie powiedziałem "NIE", a ten na koniec
    błagalnym głosem pyta: "to mogę wysłać sprzęt i umowę?".

    Cóż, straciła na tym wyłącznie moja ciekawość, bo "przygotowanej
    SPECJALNIE DLA MNIE oferty" na pewno bym nie przyjął.

    Z tego, co widzę, najkorzystniej byłoby przenieść numer do Plusa bez
    telefonu i kupić go osobno np. na 10 rat, ale dopiero mi się raty za
    laptopa skończyły i nie chcę kolejnych. Abonament to abonament -
    stacjonarne wychodzą z użycia, więc do końca życia będzie trzeba płacić.
    Już bym nawet był skłonny na 3 lata cyrograf podpisać, byle tę słuchawkę
    dali za sensowne pieniądze, a nie za tyle co na allegro i jeszcze z
    debilnym dopiskiem pod ich ceną, że "poza promocją 3629,00 zł" (Xperia Z2).

    --