eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem › Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
  • Data: 2014-06-04 14:03:40
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, miliony pytań bez odpowiedzi - rozmowa z telemarketerem
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 04-06-2014 13:30, Trybun pisze:
    > Widzę że firma sporządniała, szanują wolę klienta i już nie targują się
    > jak na żyd na pchlim targu.

    Ja widzę bardziej prawdopodobne możliwości:
    - gość szybko załapał, że "specjalnej oferty" mi nie wciśnie, a nic
    poniżej mu się nie opłaca (telemarketer najniższego szczebla z
    premią/prowizją tylko od gotowych ofert?), więc odpuścił i sekundę
    później już dzwonił do kolejnej osoby na liście.
    - gość z łapanki, na kartce nie miał gotowej odpowiedzi na tak
    postawioną sprawę, więc się rozłączył i odhaczy jako "niezainteresowany"
    (czy co tam sobie wpisują).

    Tylko co teraz (tzn. pod koniec miesiąca, by w razie czego dotrzymać
    miesięcznego okresu wypowiedzenia umowy)?
    Udać się z wypowiedzeniem do salonu, postawić sprawę jasno, że jak mi
    nie zaproponują czegoś naprawdę sensownego, to wypowiedzenie podpisuję i
    im wręczam? Gdyby do tego doszło, to przy założeniu, że chcę nowy
    (większy, 4G) - udać się np. do T-Mobile? W Play już miałem i
    powiedziałem, że nigdy więcej, choćby mieli najkorzystniej.


    --
    ?(??_?)? ? ???

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: